Wat nu?!

Ik heb een jongen ontmoet via mijn vriendin ze gingen een grapje met mij uithalen. Hij krijg mijn nummer van mij via mijn vriendin en kijken wat er gebeurde nou dit grapje is een beetje uit de hand gelopen :stuck_out_tongue_closed_eyes: We hebben een week een relatie gehad toen maakte hij het uit want hij voelde het niet :disappointed_relieved: En we praten nu nog elke dag en ik ben echt heel erg verliefd op hem en we zitten ook echt te klooien met elkaar over zoenen enzo maar ik wil dus wat meer… Maar ik weet niet of hij mij leuk vind help?!

Vraag het.

Ik zou het ook vragen (als ik het zou durven tenminste). Maar je hebt dan sws duidelijkheid.

succesx

Hij heeft het uitgemaakt, denk dus niet dat hij je leuk vindt.

ik denk dat hij gewoon een makkelijke chick wil. Gewoon om te flikflooien. Dus niet voor liefde.

Nee zo iemand is het niet hij is zo’n gast die van Marco bosato houd en het boeit hem niks wat andere van hem vinden maar het is echt totaal geen nerd zonder vrienden ofzo

Ik heb het gevraagd… Hij zei eerst wrm wil je dat weten enzo en toen zei hij tja en ging die offline ja sorry doe het via whatsapp ivm woonplekken

^ Sorry maar daar moest ik hardop om lachen, wat heeft Marco Borsato hier nou weer mee te maken? :grinning_face_with_smiling_eyes: Maargoed, volgens mij ken je die jongen ook helemaal niet zo lang dus je kent hem vast helemaal niet zo goed als je denkt. Verder denk ik ook wat Carmenneke zegt.

Ooooh, nu snap ik het. Totally makes sense.

En verder, dit.

Ok. Ik ken die jongen een jaar maar ach mensen oordelen tegenwoordig veel te vroeg

Let’s get something straight. Jij vroeg om ons oordeel, right? Onze mening? Dus eh, wtf?

Ja maar hallo, je mening voldoet niet aan haar eisen… Duh. (hahahaha jeetje, i’m so confused) :crazy_face:

Newsflash! Zelfs een jongen die Marco Borsato leuk vind en het niet uitmaakt wat anderen van hem vinden, kan op zoek zijn naar een chick om mee te flikflooien. Die twee eigenschappen maken het echt niet ineens een heilige man die puur en alleen naar de liefde van zijn leven zoekt…

Maargoed, wat was nou zijn uiteindelijke antwoord dan?

honey, hoe oud ben je?

Hier is al een topic voor:

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindthijzijmijleuk-topic-121240.0.html

Als hij op die manier antwoordt denk ik niet dat ie je echt leuk vindt eerlijk gezegd

1. hij heeft het al met je uitgemaakt
  2. hij ontwijkt de vraag of hij je leuk vindt (lijkt mij omdat hij het pijnlijk vindt om je nog een keer af te wijzen)

Het ziet er niet bepaald rooskleurig uit. Ik zou hem met rust laten en niet meer uit jezelf een gesprek beginnen met hem.

Dank je!!! Tenminste iemand die me advies geeft zonder me aftekraken. Ik zou het proberen ik weet dat je gelijk hebt maar ik vind het moeilijk omdat ik nog wel verliefd ben