Wat nu..

Oké, het begon allemaal 1 maand geleden. Ik begon hem leuk te vinden en hij mij. Maar er was een probleem hij ging op vakantie met vrienden en wist niet of hij zich wel kon gedragen, en vooral niet na een paar glaasjes. Maarja fijn, we namen iets met elkaar en we zouden kijken wat we gingen doen als hij op vakantie ging. Op het begin smste we elkaar echt suf, maar dat contact werd na een tijdje al minder. We hadden ook nauwelijks tijd om af te spreken want hij werkte elke dag en s’avonds was hij moe. Dus ik besloot hem 1 week voordat die op vakantie ging maar op te bellen, we hadden gewoon een normaal gesprek terwijl ik belde om het over de vakantie te hebben. Het gesprek ging gewoon goed enzo. Maar door het weinige contact leek ik hem een beetje kwijt te raken.

Toen ik dinsdag op msn kwam om te vragen aan hem of hij ook naar de kermis ging reageerde die maar niet. Ik besloot daarom ondertussen beneden te gaan eten. Toen ik terug kwam had hij gestuurd: 'Hee. Nee ik ga niet naar de kermis. Maar liefje, ik denk dat ik niet veel meer voor je voel. ’ Een paar minuten daarvoor had ik gelezen op hyves dat hij aan een meisje vroeg: ‘Wanneer gaan we dan zwemmen. Woensdag of donderdag kan ik wel.’ Dus ik dacht meteen van hij zit achter dat wyf aan, dus ik was super boos. Op msn was hij ondertussen offline, maar ik dacht van zo makkelijk kom jij niet van mij af. Ik wou bovendien ook meer duidelijkheid dan van IK DENK dat ik niet meer veel voor je voel. Die avond ging ik naar de kermis met een vriendin maar zij moest om 10 uur al naar huis. We waren met de bus dus ik had gewoon een dagkaartje dus ik dacht als ik nou gewoon langs hem ga. Dus ik om 10 uur met de bus naar hem toe, zonder te bellen of te smsen naar hem. Ik kom daar om half 11 aan, heel dat huis donker. Dus ik dacht shit! er is zeker niemand thuis. Dus ik hem smsen: 'Ben je thuis? Ik wil graag met je praten. Ik sta nu voor je huis. ’ Dus ik maar wachten en ik dacht hij komt niet meer dus na een kwartiertje wou ik terug lopen en toen stond die daar.

Ik zag hem daar staan en ik kon gewoon niet meer boos zijn haha. Dus hij zo: ‘Kom dan gaan we binnen even praten.’ Dus wij daar binnen gepraat over hele andere dingen en uiteindelijk zei hij: ‘Beter maken we het uit voordat ik op vakantie ga, want ik weet niet of ik me daar in kan houden met al mijn vrienden en vooral niet na een paar glaasjes. En als ik dan vreemdga doe ik je meer pijn dan dat ik het nu uitmaak. Daarom smste ik je niet meer zoveel omdat ik niet wou dat je dadelijk harstikke gek op mij werd. Bovendien raak ik je zoiezo kwijt als ik vreemdga en dat wil ik niet. Ik weet ook niet of ik vreemdga maar ik neem liever het zekere voor het onzekere. En als ik dan terug kom van vakantie spreken we gewoon paar x af en dan kijken we wel hoe het loopt. Als het dan weer klikt dan zien we wel! En als jij ondertussen dan iemand anders hebt, heb ik pech…’ Waarop ik antwoordde: ‘Ik ben het met je eens, want als ik hier dadelijk allemaal opstap ga en ik kom een leuke jongen tegen terwijl jij daar met je vrienden op vakantie bent en ik met de gedachten zit dat je waarschijnlijk vreemdgaat, ga ik ook vreemd.’ Daarna zei ik lekker bot: ‘Maar je hebt toch al een nieuw meisje hé, of wat las ik op hyves?’ Dus hij dat helemaal uitgelegt maar dat meisje kende hij van de middelbare en hun hadden samen een hecht groepje met nog andere mensen en hun wouden een soort reunie houden. Dus ze gingen niet samen met zijn 2en zwemmen maar met een hele groep.

Nou dus we besloten dat het uit was, toen hebben we nog even zitten praten. Toen moest ik dus weg want anders zou ik de bus missen, dus hij besloot mee te lopen. Toen schopte hij tegen mijn kont, dus ik zei van: ‘Zoek je nu ook nog echt ruzie ook? (voor de grap)’ Dus wij een beetje stoeien en toen stonden we opeens te knuffelen. Toen we een stukje veder liepen in een steegje stonden we daar te zoenen, terwijl het uit was. Dus ik vroeg me echt af waar ik mee bezig was haha. Toen ik bij de bushalte was kwam de bus net aanrijden maar ik dacht van het is uit dus ik zeg gewoon alleen doei. Dus hij zo: ‘Kusje?’ Dus toen gaf ik hem nog een paar kusjes en toen zat ik in de bus naar huis en stuurde hij nog een smsje: ‘Lief dat je langs kwam. Kusje.’

Zo, dit wou ik even kwijt. Maar wat vinden jullie ervan? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen? Na de vakantie gewoon met hem afspreken, terwijl hij ondertussen met allemaal andere meisjes op vakantie bezig is geweest?

Je hebt toch goed gehandeld, dus ik denk dat je bij dat laatste wat je vraagt ook moet doen wat je ZELF wilt. Ik vind dat hij wel gelijk heeft, maar het is inderdaad raar dat jullie nadat het uit is weer gaan zoenen, want nu vind je hem toch weer heel leuk geloof ik, en dat was juist niet de bedoeling want hij wilt je niet kwetsen zou het gebeuren, maar dit laat wel zien dat die echt veel van je houdt. Ik hoop dat die niks dom doet in de vakantie en dan het na zijn vakantie toch nog wat tussen jullie wordt :slightly_smiling_face:

Maar dan vind ik het wel vreemd dat ie bang is dat ie vreemd zou gaan, aangezien jij zegt dat het lijkt alsof hij veel van haar houd. Als dat echt zo zou zijn, zou hij zich op z’n minst een beetje in kunnen houden. Zo moeilijk is dat toch niet? En druk van vrienden of wazige acties door alcohol vind ik niet echt een excuus.

ik vind het laf van hem dat hij het niet ‘aandurft’ om met jou iets te hebben terwijl hij op vakantie gaat, omdat hij zichzelf niet vertrouwt met andere meisjes. lekker makkelijk. daarom hoop ik maar dat ie niks doet, en ik snap wel dat ie zoiets zegt omdat ie met een groep vrienden gaat feesten enzo, maar ik zou het er echt niet mee eens zijn…(denk ik) succes en hopelijk komt het na de vakantie ‘weer’ goed meis!!

Maar het komt ook omdat we pas 2 weken een relatie hadden, het dus nog allemaal pril was en niet zo serieus. Daarom wist hij niet of hij zich wel kon gedragen, omdat de relatie nog niet zo heel serieus was.

ooh oké, sorry daar heb ik inderdaad niet over nagedacht haha:p succes iig! ga jij nog op vakantie wanneer hij weg is? ga in ieder geval leuke dingen doen hé!!

Maar als je 2 weken iets hebt, dan ga ik er wel vanuit dat je vantevoren al wel hebt gescharreld enzo, dus dat er al langer iets speelt. Dus ik zou zeggen: Hij moet er helemaal voor gaan, of gewoon niet. Hoop voor jou dat ie met niemand anders zoent.

Ja dat klopt, maar wie zegt dat die het daadwerkelijk doet, dat merk je na de vakantie, zowiezo als iemand die ik leuk vind vreemdgaat op vakantie zou ik hem de volgende keer niet kunnen vertrouwen dus dan zou het zowiezo niks worden want vertrouwen is een van de belangrijkste dingen.

Nee, maar ik heb wel allemaal feesten enzo dus daar ga ik gewoon ook zeg maar ‘los’, haha.

Wanneer hij thuis is en niet vreemdgegaan is dan hoop ik dat jij dat dan ook niet gedaan hebt :face_with_raised_eyebrow:

Ja daarom. Hij zei ook van ik weet niet of ik vreemdga, ik hoop natuurlijk van niet. En ik kan dat nu wel allemaal gaan beloven maar als ik dan terug kom en ik heb wel met iemand anders gezoent heb is het zoiezo meteen over en heb jij veel meer pijn dan dat we het voor de vakantie uitmaken. En dat we dan na de vakantie kijken hoe het allemaal zit, en of ik iets gedaan heb met iemand anders.

haha ja zeker, ik vind het maar een vervelende situatie. stel dat jij ‘vreemdgaat’ en hij niet, wat dan? of andersom? lekker rot lijkt me dat! maar wat ik al eerder zei in mn berichten, en ik ben het gewoon eens met happyface. moeilijk.

Daarom weet ik niet zo goed wat ik eigenlijk moet doen, en vind ik het allemaal maar lastig.

wooh man dat 1e stuk herken ik mezelf helemaal in. En bij ons is het juist ook keer uit geweest, hebben we ook nog weer gezoend enzo. :astonished:
maar hij is op vakantie wél vreemd gegaan. <_<
Dus ik hoop voor je dat hij dat niet doet… want geloof me het maakt je echt kapot, ookal is het uit… Voor jou is ernu niks anders te doen dan afwachten…
Ik bedoel hijs op vakantie,en jij zit hier.Je moet maar gewoon kijken hoe het loopt denk ik? ik hoop voor je dat t na de vakantie wat serieus word :]

Hallo meiden!
Ik heb al een tijdje een vriendje waarmee ik ook al veder ben gegaan. Hij heeft mij gevingert en ik heb getrokken. Alleen het probleem is ik durf wel seks met hem te hebben, maar hem niet te pijpen. Als ik dan bij hem wegga heb ik spijt dat ik heb niet gepijpt hebt. Een beetje raar dus. Ik ben bang dat ik het fout doe op de een of andere manier! Alleen ik ben er dus wel klaar voor maar aan de andere kant ook niet. Ik vroeg me af of er meer meiden dit hadden op het begin? En of ik me druk maak om niks?

Dit poste je een dag voordat je dit topic maakte vind ik een beetje raar hij gaat toch wel, het is toc uit tegen jullie of ben je dit nog wel van plan? :^) Ik vind dat je het wel al snel allemaal doet terwijl je hierboven zegt dat je 2 weken relatie hebt, maargoed daar ga ik me verder niet mee bemoeien.

Nou, ik was het nog niet van plan om te doen haha. Maar ik had dit bij mijn vorige vriend ook en nu dus weer. Dus ik begon me het allemaal een beetje af te vragen vandaar.

Wat kom je volwassen over, vooral je schrijfstijl in je beginpost.
Ben je wel echt 14?

Lekker offtopic.

Haha, ja ik ben echt 14. Maar ik krijg wel vader te horen dat ik volwassener over kom. :stuck_out_tongue:

ik vind het eigenlijk wel lief dattie aan jou denkt en dat hij ‘bang’ is. ik bedoel als hij op feestvakantie gaat met weinig slaap en veel gefeest, met al ze single vrienden vind ik het logisch dat hij denkt dat ie iets raars gaat doen. zeker omdat jullie dan nog meer heel kort zouden hebben, uds je weet alles nog niet precies.

ik zou na de vkaantie gewoon weer een gesprek met hem gaan houden? :slightly_smiling_face:

Gewoon weer afspreken =] !