wat nu?

Hey jongens/meisjes

Ik hoop hier iemand te vinden die me wat kan helpen, ik heb een maandje geleden een meisje leren kennen op een feestje, heb de volgende dag met haar op facebook liggen praten en heb uiteindelijk haar nummer gevraagd, het is dan een lange tijd stil geweest maar ben haar toen nog eens tegengekomen op een ander feest en sindsdien hebben we heel veel liggen smsen, een vriendin van me heeft mij uiteindelijk overtuigd om haar mee uit te vragen. Ik ben dan met dat meisje iets gaan drinken, wat rond gewandeld in de stad en daarna een filmpje met haar gaan zien in de bios. We hebben goed gepraat en goed gelachen, hier en daar eens een korte stilte maar die werd over het algemeen altijd goed opgevuld met een ander gespreksonderwerp. We hebben op het einde samen een trein terug naar huis genomen en hebben op het perron afscheid genomen met een kusje op de wang, niets speciaals dus. achteraf kreeg ik te horen van een vriendin dat het meisje waarmee ik op date ben geweest dit had getweet ‘ja dat was wel leuk’ met een blozend mannetje erbij. heb haar deze morgend ook nog eens gsmst en gezegd dat ik het gistere heel leuk vond met haar en dat het zeker voor herhaling vatbaar is. ik kreeg als antwoord dat ze het ook leuk vond en dat we zeker nog is iets moesten gaan doen. heb daar dan zelf ook nog eens op gereageerd met dat we zeker nog eens zouden moeten afspreken. heb toen geen antwoord meer gekregen, hoefde ook niet natuurlijk, ik had al een bevestiging dat ze nog eens wilde afspreken. maar nu zit ik een beetje vast, moet ik haar nu onmiddelijk al mee uitvragen? of laat ik het allemaal even rusten en sms ik haar over een paar dagen nog eens? ben zelf nogal onzeker over dit soort dingen! :flushed:

alvast bedankt om te lezen en voor de hulp
groetjes

Zelf zou ik een paar daagjes wachten. Wel gewoon gezellig kletsen samen, maar misschien over 2/3 daagjes nog eens vragen om wat te gaan doen samen. :slightly_smiling_face:

Ik denk zelf ook dat het beter is dat ik een paar dagen wacht. Ik dacht mss moet ik haar donderdag vragen om vrijdag iets te drinken? het word prachtig weer. ze is de tweede week van de vakantie op reis dus dan kan ik al niets doen met haar. we hebben al wel afgesproken dat we elkaar gaan zien op een feestje na de vakantie, dus daar kan al heel veel gebeuren. we hebben ondertussen al meer dan 470 smsen gestuurd op minder dan een week tijd(kan dit zien op mijn gsm). en we hebben eigelijk een uitgebreide kennismaking gedaan via sms. daarom dat er soms stiltes vielen op de eerste date denk ik. maar al bij al heb ik er wel een goed gevoel bij. ik wil natuurlijk niet dat de interesse die er is gaat vervagen.

Je bent een jongen? Je weet dat die hier niet zijn toegestaan?

jongen of meisje, who cares haha
Maar ik zou een paar daagjes wachten inderdaad en in die dagen bedenken wat leuk zou zijn om te doen. Misschien vragen waar ze van houdt en wat ze graag doet? Houdt ze van lekker eten, bios of misschien wel iets actiefs? Dan kan je haar na een paar dagen mee uit vragen :wink:

Oke de website heet girlscene, maar ik denk dat er hier veel meer jongens zijn dan je denkt, en het zit hier boordevol meisjes, waar zou ik beter uitleg kunnen gaan vragen? in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden. we zijn er net achter gekomen dat we ook dezelfde muziek stijl hebben. ik ga haar donderdag nog een keertje mee uitvragen, hopelijk bloeit er iets moois :flushed:

Oh wat leuk zeg! Heel veel succes en hopelijk wordt het wat! :slightly_smiling_face:

Sorry, maar jongens zijn hier toch echt niet toegestaan.