Wat nu?

Ik ga al een tijdje om met een bepaalde jongen. Ik noem hem nu even A. Op 14 februari heeft A gevraagd of ik een film wou kijken dus ik ben naar hem toe gegaan en we hebben een film gekeken. Hij had een roos voor mij gekocht en heeft me thuisgebracht. Op 14 maart is hij bij mij gekomen en hebben we weer een film gekeken. Hij heeft meegegeten en het was weer heel gezellig. Vandaag ben ik weer naar hem toe gegaan. Het was heel slecht weer dus we hebben gegamed en film gekeken. Ik heb meegegeten en zijn ouders waren heel aardig en gezellig hij heeft me ook weer thuisgebracht. Nu is het probleem hij heeft tegen mijn beste vriendin gezegd dat hij wist dat ik hem leuk vond. Het probleem is ik weet niet of hij mij leuk vind. Ik ben bang om iets daarover te zeggen tegen hem, maar hij is net zo als ik dus hij gaat ook niets doen. We hebben wel al drie keer afgesproken, maar nog nooit gekust of zoiets. Nu ben ik bang dat hij mij niet leuk vind en nu weet ik dus niet wat ik moet doen. Help? Wat moet ik doen? Ik wil niet wanhopig bij hem klinken (wat ik stiekem wel ben). Ik wil geen blauwtje lopen. Hoe merk ik dat hij mij leuk vind?

Het klinkt echt wel alsof hij je leuk vind. Hij heeft je aan zijn ouders voorgesteld, brengt je thuis, wil tijd met je doorbrengen enzovoorts. Ik zou het om eerlijk te zijn niet aan hem vragen, maar gewoon lekker leuke dingen blijven doen. Volgens mij loopt het dan vanzelf wel goed

bedankt voor het advies. Ik hoop het ook.

Ik denk niet dat hij dat soort dingen doen als hij je niet leuk vindt, hoor.

Maar hij laat niet merken dat hij mij leuk vind. Hij wil wel zulk soort dingen met me gaan doen, maar ik heb niet echt het gevoel dat hij mij leuk vind. Ik ben bang dat hij probeert mij leuk te vinden wat niet lukt.

Misschien is hij ook bang om een blauwtje te lopen? Pak eens zijn hand vast of leg je hoofd op zijn schouder, kijk hoe hij daarop reageert.
Succes! (:

ja misschien is dat ook zo. bedankt x

Hij geeft je een roos, dat zou hij niet zomaar als ‘gewone vriend’ doen :slightly_smiling_face: