Wat nu?

Hey girls,
Ik zit met een probleempje, en aangezien geen van mijn vrienden weet wat ik moet doen vraag ik hier om hulp, haha
Oke, er is een jongen (hij zit een klas hoger dan ik) en hij is super knap, we hebben al een half jaar een beetje naar elkaar gestaard als we elkaar tegenkwamen en nooit heeft een van ons iets durven zeggen. Dus ik besloot een gesprek op Facebook te beginnen ( :flushed:) hij reageerde, en we hadden een kort gesprek. Maar nu vroeg hij waarom ik een gesprek was begonnen met hem, dus ik maakte eerst een grapje, en zei daarna dat hij me wel leuk leek. En hij reageerde heel sassy dat ie dat wel begreepā€¦ en ik reageerde 'hahaha *lachemoji*. En nu heeft hij het gelezen, en niet meer gereageerd of iets gezegd. Ik wil wel over een nieuw onderwerp beginnen, maar ik wil niet opdringerig worden, en ik wil natuurlijk dat hij ook eens wat begintā€¦
Ik weet dus echt niet wat ik moet doenā€¦
Weten jullie iets?

Op wat jij stuurde valt ook niet veel meer te reageren dus ik zou gewoon over iets anders beginnen. Opdringerig is dat niet & misschien stuurt hij later wel eens iets uit zichzelf

Ik zou hem in het echt eens aanspreken dan krijg je misschien wel een idee van wat hij vind