Wat nu?

Hee.
Er was een jongen, en eerst kende ik hem helemaal niet enzo, maar via een vriendin kwam ik in contact met hem. En eerst praatte ik helemaal niet met hem, maar langzamerhand kregen we hele lange msn gesprekken, en in het echt praatten we ook steeds meer. Ik was echt super goede vrienden met hem. Maar toen kwam het, ik wist niet of ik nou wel of niet verliefd op hem was, daar heb ik echt heel lang mee gezeten want als ik tegen hem zou zeggen dat ik hem leuk zou vinden, en hij mij niet, had het misschien wel zo kunnen zijn dat onze vriendschap ook overwas. Dus ik heb niets tegen hem gezegd. Waarschijnlijk vond hij mij toen ik dus niets durfde te zeggen ook leuk. Maar heeft dat ook niet gezegd. Nu is het heel vreemd, want op msn hebben we eigenlijk bijna geen contact meer, na heel soms eens een gesprekje, maar niet veel.
En op school praat hij ook bijna niet meer tegen mij. Ik ben nog steeds wel heel erg verliefd op hem, en soms heb ik ook het gevoel dat hij nog op mij is. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik ben best wel verlegen, dus ik durf het echt niet zo aan hem te vragen.
Bedankt als je dit lange verhaal hebt gelezen. Ik weet niet zeker of er iemand is die iets weet. Maar alvast bedankt

xxxxxxxxxxxxxx

begin met weer vaker op msn te praten
en vraag dan waarom jullie opeens geen/weinig contact meer hadden
succes

hoezo hadden jullie opeens weinig contact?

-

Ik weet niet.
Ineens praatte hij nooit meer tegen me op msn.
Misschien komt het wel omdat mijn mijn beste vriendin tegen hem had gezegd dat ik hem niet leuk vond. En die avond daarna had ik dus dat hele verhaal tegen haar verteld over of ik hem wel of niet leuk vond. Wat ik dus wel vond, en hij dacht toen misschien, oh ze vind me niet leuk.
Maar ik weet niet zeker of dit waar is hoor.

Trouwens bedankt voor de vorige tip, ik zal het is vragen

wooow
dit lijkt PRECIES op het verhaal wat mijn beste vriendin nu meemaakt zeg maar
ze vond hem leuk, toen had ze een vriendin laten vragen of hij haar ook leuk vond, alleen toen had hij gezegd: gewoon vrienden, meer niet
echt lullig
en ze voelde zich klote. maar toen heeft ze tegen hem ineens uit het niets gezegd dat ze hem ook niet leuker vond dan alleen vrienden en dat die andere vriendin (wat dat dus gevraagd had) dat zomaar zei, om hun een beetje te plagen…
en nu praten ze ook nog amper
maar ik weet ook niet wat mijn vriendin kan doen en hoe ik haar kan helpen

dus geen idee
up!
aan dit lange verhaal heb je dus niets eigelijk…

auch kut situatie…

Idd zeg eens, en stel het niet als een vraag maar meer als

Wij hebben de laatste tijd niet meer zoveel contact he,
waarschijnlijk zegt hij : ja
dan moet je zeggen dat je dat jammer vind en die shit

en misschien denkt hij juist dat JIJ niet meer tegen hem praat
en komt alles goed

Haha.
nou wel leuk om ook eens naar andermans verhalen te luisteren.
Maar mijn vriendin had niet aan hem gevraagd of hij mij ook leuk vond.
Ik weet niet meer precies wat ze op msn zei, maar ze had niet gevraagd of hij mij leuk vond.
bedankt voor de tips tot nu toe.

xxxxx

Trouwens,

vorige jaar praate ik heel veel met een jongen en wij gingen elkaar smsen, bellen, msn’en alles he, en toen opeens kwam ik na 1 week weer naar nederland van vakantie en toen opeens hadden wij echt weinig contact (ik was wel verliefd op hem, echt verliefd op hem, en hij ook op mij denk ik)… en ja… weet ik veel en dan 1 maand later gingen wij weer praten en smsen en nu, guess what…
he’s my boyfriend :grinning:.

Er kan wel een happy ending zijn, maar ehm ja, ik vond Max al heel lang leuk en ja nu ben ik echt super blij…
dat wou ik ff vertellen :frowning_face:

wil ik ook wel is weten.
Wat je dan kunt doen.