Wat nu?

Hoi iedereen.

Ik vind een jongen bij mij op school dus heel leuk. We praten veel op school enzo, sinds gister heb ik zijn whatsapp.
Hebben we vannacht tot half 4 gewhapp’t ofzo. Maar toen halverwege werd het awkward. Het kwam er op neer dat hij dacht dat ik hem leuk vind. Ik heb maar een beetje ontwijkend antwoord gegeven. niet gezegd dat het zo is, ook niet dat het niet zo is. Ik heb geen idee of hij me leuk vind of niet. maar ik vraag me wel af wat ik moet doen. moet ik het onderwerp nog een keer aankaarten zodat ik de waarheid kan vertellen, of moet ik het maar gewoon zo laten?

Als ik jou was, zou ik het hem zeggen. Als een jongen zolang met je whapp’t is er wel een kans dat hij je ook leuk vind. x

Er is een “Vindt-hij-me-leuk-topic”
Misschien kan je dit daar vragen.

Ik denk dat hij je wel leuk vindt want je blijft niet zomaar tot half 4 s’avonds whatsappen.

Ik zou het hem gewoon zeggen. Als een jongen je niet leuk vind en hij gaat tot half 4 met je whatsappen, dan zou hij goed gek zijn, haha.

Stel de vraag aan hem! De bal terug kaatsen :wink:

haha ja weet ik veel ;p.
misschien is hij wel een nachtmens ofzo haha.
Dus gewoon doen alsof ik bijna zeker weet dat hij mij leuk vind ofzo?

Oh en Awolnation het is niet echt bedoel als vraag of hij me leuk vind, maar meer wat ik er mee moet doen ;p