Wat nu?

Hoii,
Dit soort berichten zien jullie vast heel vaak… XD maar ja, ik vertel mn verhaal wel:

Nouu… Het gaat over C, ik heb C eens ontmoet bij een spellingswedstrijd. We hebben niet egt gepraat ofzo… Maar ik vond hem egt heel leukk. :3 En dat was begin groep 8. Ik zit nu in de brugklas. Hij zit nu ook bij mij op school. Toen hebbik heel vaak naar hem gekeken enzo . :3 Een meisje uit mn klas zei dat ze bij hem op school had gezeten dus had ze zijn nummer. Een andere vriendin van mij heeft hem toen gewapt; ze zei een meisje die bij de spellingswedstrijd was vind je heel leuk. Ze heet Laureen. Zoiets heeft ze gezegd. En toen kwam ie bij onze tafel staann; hij wist nog nie wie ik was. Toen heb ik m gewapt dat ik dat meisje was. En toen bleek dat we beiden een tussenuur hadden; dus toen wist hij wie ik was. Ik had wat vriendinnen meegenomen. En toen opeens vroeg een vriendin van mij m verkering; terwijl ik dat helemaal niet wou! Hij zei natuurlijk nee; want hij kende me natuurlijk nie. Daarna had ik hem gewapt dat dat niet de bedoeling was en dat ik het snap. En daarna hebben we nog wat gewapt enzo. En net heb ik ook wel wat gewapt. Ik weet niet zo heel goed wat ik moet doen, ik wil hem heel graag leren kennen; maar hoe?! :0 ik ben nogal hopeloos. D: Dus, iemand die ervaring o advies heeft? :3.xoxo

Ik neem aan dat gewapt whatsappen is? Klinkt een beetje als gewipt, en dat is fout in de context van het verhaal. :’)

Ja; dat is whatsappen. ;3

Whatsapp lekker door, spreek wat af, stap wat vaker op hem af. Je hebt al aardig contact blijkbaar…

Okee! Ik zal kijken of het me lukt… En als er iets gebeurt update ik als jullie dat willen! :3

Kijk maar wat er uit komt… Geen druk erop zetten… Vriendschap opbouwen, en kijken of je gevoel verder gaat, en of er bij hem gevoel gaat groeien…