Wat nu ik heb met m'n neefje geexperimenteerd

Hoi ik logeerde laatst bij mijn neefje van 14 en zijn ouders waren in de avond niet thuis. Nou zat hij al de hele avond naar mijn blote schouders te kijken (ik had alleen een legging en een truitje aan) en het leek me wel leuk om een beetje te dollen en experimenteren toen we op de bank tv zaten te kijken. Hij had namelijk alleen een kort broekje en een t-shirt aan en ik wilde hem een beetje opgewonden maken dus ik ging heel dicht tegen hem aan zitten met mijn armen om zijn schouders heen geslagen en ik zag dat hij rood werd en hij een stijve in zijn broekje had gekregen. Ik wilde nog verder gaan met hem plagen dus ik deed mijn trui uit en ging met mijn beha wat naar zijn gezicht toe zitten. Ik merkte dat hij begon te verzitten en heb toen mijn hand in zijn broekje tegen zijn dijbenen gelegd bij zijn kruis. Hij zei er niks van en vgm vond hij het wel spannend dus ik bleef een beetje met mijn hand wrijven over zijn dijbenen en toen begon hij een beetje te schokken en leek het alsof hij klaarkwam want hij stond op en ging opeens naar zijn kamer. Ik wilde het natuurlijk niet zover laten komen maar dit is toch gebeurd en mijn vraag is of dit volgens jullie okay is of fout van mijn kant wat ik heb gedaan want heb achteraf toch wel spijt gekregen. Hij heeft verder trouwens niks gezegd of opgemerkt maar hij is wat afstandelijk geworden. Hebben jullie ooit zoiets gedaan en hoe ga je hiermee om

Dit is wel een bijzondere eerste post. Dan denk ik altijd, ach, weer een jongetje die het opwindend vind om op een meidenforum seksverhaaltjes te schrijven. Hoe leeg moet je leven dan wel niet zijn. Maar, misschien zit ik fout.

Dat gezegd hebbende,

Ja experimenteren hebben we bijna allemaal wel gedaan. Misschien niet met een neefje, maar anders wel met een klasgenootje, een vriendin of wat dan ook. Experimenteren is niet erg, maar zonder consent iets doen misschien wel. Als je seksuele dingen doet met een neefje, dan moet je ook zeker zijn dat hij dat ook wilde en hij ook in alle vrijheid een keuze heeft kunnen maken. Als je ouder bent, zal dat al snel niet zo zijn. Je hebt niks gevraagd, maar wel gedaan zonder te vragen. Je weet nu niet of hij dat wilde. Kortom, je zat hier fout en de volgende keer beter niet doen.
Verder, hij is minderjarig, jonger dan 16 jaar. Dat betekend dat seksuele dingen doen al snel strafbaar is, tenzij je zelf ook ongeveer 14 jaar bent en alles dus vrijwillig is geweest.

Ik ben zelf 15 en zag dat hij een paar keer opstond en toen weer normaal naast mij kwam zitten, ook heb ik gezegd dat als hij het niet leuk vond hij het moest zeggen maar hij zei hierop nee.

Altijd verzonnen. Maar vaak is het ook ergens van gekopieerd, en dan vinden mensen het leuk om te zien dat wij daar serieus op ingaan. Net zoals al die gekkies op Marktplaats

dit is niet verzonnen

Als dit waar is vind ik dit fout. Zoiets doe je niet met je neefje. Misschien durfde hij niks te zeggen of was hij geschokt

1 like