wat nu ? heb ik het verpest?

nou, het is dus een heel ingewikkeld verhaal, ik zal het zo kort mogelijk uitleggen.
ik vind dus een jongen leuk , dat heb ik in december 2014 tegen hem gezegd. hij zei toen dat hij mij ook leuk vond. toen wouden we dus afspreken enzo maar dat kwam er allemaal niet van.
hij vond toen 2 meisjes leuk dus hebben we verder maar niks gedaan. ik was na een week ofzo ook wel (bijna) over hem heen.
nu vond een vrienden (L) hem dus leuk. ik heb die jongen dus geappt en gevraagd of hij haar leuk vond. dat vond hij niet (alleen weet die vriendin niet dat ik dat heb gevraagd) hij vond niemand leuk (dat is 1 maand geleden ongeveer)
maar nu is er op whatsapp dus een groep opgericht met allemaal mensen, dus ook met hem
nu begin ik hem weer leuk te vinden, we appen en snappen ook veel, alleen hij weet dus niet dat ik hem weer leuk vind.
maar ik en een andere vrienden zitten dus in een groep met nog wat andere jongens en meisjes.
nu is L dus jaloers en wil ze met een paar jongens en mij een filmavond houden, waar die ene jongen dus ook is. alleen L weet dus niet dat ik hem weer leuk vindt. ze zegt wel dat ze hem niet meer leuk vind en ik weet niet of het waar is.
dus moet ik nu met die ene jongens iets doen of proberen ofzo of niet ?
ik weet sws niet wat ik nu moet doen …

Ik weet ook niet wat je moet doen.
Eerlijk gezegd vind ik een vage situatie, je vond hem leuk, toen weer niet, nu weer wel, toen vond je vriendin hem leuk, en nu weer niet maar dat weet je niet zeker? Nja, misschien moet je hem gewoon vergeten en je wat meer bezighouden met vriendinnen enzo ipv jongens, want jullie klinken ook best jong. Of gewoon met een schone lei beginnen want blijkbaar werkt het niet echt met deze jongen, sowieso zegt hij dat hij niemand leuk vindt, dus dan houdt het al op.
Hoe oud ben je? :slightly_smiling_face:

ja , ik kan het niet zo goed uitleggen omdat het nogal ingewikkeld is…
maar ik ben 14 :slightly_smiling_face:

Sorry kon het niet laten. :’)
Maar ben het idd eens met deze reactie.

Oh, wat erg. :’) Normaal ben ik ook altijd een enorme grammarnazi, maar dit komt denk ik omdat ik tijdens het typen m’n zin aangepast heb. Wauw. :’)
-sorry, offtopic

Met NobodyKnows eens.
Ik zou die jongen laten vallen en gewoon voor je vriendin gaan. Straks krijgen jullie ruzie om een jongen en dat wil je ook niet hebben.