Wat nu doen? Help.

Heeei,

Ten eerste heeeeel erg bedankt dat je hier kijkt!
Ik heb best wel veel vraagjes, en hoop dat die beantwoord kunnen worden :slightly_smiling_face:

Ik was deze week op werkweek naar Parijs, (vandaag weer teruggekomen) en toen wappte iemand mij dat hij mij heel erg knap en leuk vond en graag een keer wou afspreken. Maar ik weet het niet… hij is op zich wel leuk maar niet het type waarop ik normaal val. En dan nog, ik durf het denk ik niet. Ik heb wel eerder met een jongen afgesproken en dat verliep goed maar ik weet niet… Hij is net 16 en wil op z’n scooter hier naar toe komen morgen. En als hij dan bijvoorbeeld met me wil zoenen raak ik in paniek denk ik, (ik heb nog nooit met iemand gezoend en ik wil niet falen:(. En ik heb ook geen zin om nu bij ons huis af te spreken of bij hem thuis, vanwege z’n ouders enzo… Moet ik het gewoon doen? Hij is wel schattig, hij zei dat ik leuk slaap in de bus haha, hij heeft me steeds zitten bekijken ;p

Wat moet ik doen?

Liefs,

xxxxxxxxx

Ik zou gewoon een poging wagen. :slightly_smiling_face:
Als hij je probeert te zoenen, en je wilt dat niet, dan zeg je nee.

Als je ervoor in bent, kan je het gewoon een kans geven.
Is het niks, dan ben je niets verloren en als het wel goed uitdraait, is het alleen maar goed!

Wie niet waagt, wie niet wint moet je maar denken :slightly_smiling_face: en als je na de date denkt: oh god, dit vond ik echt niks, probeer hem dat dan eerlijk te zeggen. Anders weet hij ook niet waar hij aan toe is. Laat nog even weten hoe het ging als je met hem gaat! :slightly_smiling_face: