Wat nemen jullie allemaal mee in je koffer?

Wat nemen jullie allemaal mee in je koffer deze vakantie?

Alles wat je nodig bent voor die bestemming?!
Kleding
Geld
Telefoon + lader
stijltang
Camera + lader
Schoenen

Kleding
Geld
Stijltang
Make-up
Schoenen

En waarschijnlijk neem ik een paar boekjes mee, zodat ik me niet hoef te vervelen!

Uhm zo min mogelijk. Wat kleding, toiletspullen, camera en that’s it

Kleding
Schoenen
Geld- portemonnee
Telefoon + lader
Toiletspullen
Boek(en) om te lezen
Oh, en zonnebrand en dingen die je op de bestemming nodig hebt

Boeken en telefoon en portemonnee zitten overigens meestal in handtas

Kleding
Schoenen
Telefoon en camera + laders
Oortjes
Toiletspullen

alles wat je normaal gezien zou nodig hebben?

althans, ik zou m’n kat ook meenemen in de koffer maar da’s gewoon niet haalbaar.
ik heb haar nodig, maar moet ze helaas thuislaten

‘Heeft u bagage om in te checken mevrouw’

*miauw*

‘ssst!’

• Handbagage: Identiteitsbewijs, portemonnee, vliegticket e.d.
  • Zwemkleding, zonnebril, zonnebrand, teenslippers, strandlaken, pyjama
  • Een aantal zomerse outfits (zonvakantie)
  • Schoenen (tenminste 1 paar dat niet leidt tot blaren)
  • Elektronica: Telefoon, fotocamera, tablet (incl. opladers)
  • Toiletspullen: Tandenborstel, tandpasta, make-up en remover, body crème, borstel, shampoo, deodorant, scheerschuim, scheermesje, zeep, etc.

Mijn vriend en ik mogen allebei 10kg handbagage meenemen en delen een koffer van 20kg. Hij wilde eigenlijk 2 aparte koffers, van elk 15kg… Hij is er nog steeds niet 100% van overtuigd dat +/- 20kg p.p. voldoende is… Het is een zónvakantie. Zomerkleding weegt niets, zolang je niet je hele collectie aan zomerkleding wilt meezeulen.

Ik pak meestal zo’n kant en klaar lijstje van internet en voeg toe wat ik nog nodig heb. Dit keer mag ik 30 kilo meenemen dus daar hoef ik mij niet druk om te maken :wink:

30 kilo?! Holy shit. Al pak ik al mijn spullen in, dan kom ik daar nog niet aan geloof ik, haha!

Ik neem alleen handbagage mee voor een weekje Londen:

Kleding: 5 broeken/shorts, 5 bovenstukken, genoeg ondergoed, schoenen, 1/2 truien, pyjama, zomerjas, spijkerjasje

Toilettas: het nodige zoals deodorant, shampoo, borstel, make-up etc.

Overig: zonnebril, oortjes, portemonnee, boeken, mobiel + oplader, evt. wereldstekker

Wat ik allemaal precies meeneem zie ik tegen die tijd wel. Overigens ga ik ook veel shoppen daar, dus misschien neem ik wel minder kleding mee.