Wat neem je mee voor een dagje shoppen (+trein)?

Hoi meiden,
ik ga vandaag met twee vriendinnen naar Rotterdam, om bij de Primark te shoppen. Toen ik mijn tas net ging inpakken vroeg ik me af wat anderen eigenlijk meenemen voor een dagje shoppen.
Dus; wat neem jij mee als je een dagje gaat shoppen (+ daarvoor met de trein moet)?

• portemonnee: pasjes, geld…
  • haarborstel
  • labello stick
  • flesje drinken
  • handschoenen (nu dan, uiteraard niet in de zomer haha! :wink: )
  • rol snoepjes (de rest van m’n eten koop ik daar wel)
  • sleutels
  • een tas om alles in de doen!

Eigenlijk precies dit haha

Oh en ik neem zelf altijd pleisters mee omdat ik zo onhandig ben dat ik die eigenlijk altijd wel nodig heb :'D

Ligt eraan hoelang je in de trein zit, als het maar een uurtje of minder is, gewoon alles wat ik normaal ook in de tas heb en een pakje koekjes.
Als het lang is neem ik wat broodjes mee.

niet zoveel eigelijk. Vaak poeder op make up bij te werken. Eronder doe ik gewoon make up basis. Dus dan blijft t meestal goed zitten…portemonee, drinken, meestal wat koekjes ofzo, en op mn telefoon muziek luisteren. Eigelijk is dat t wel :stuck_out_tongue: Als het twijfel achtig weer is, meestal grote tas zodat er een vestje en paraplu in kan

Tas, portemonnee, snoepjes/koekjes, paraplu als nodig, vest, flesje water, borstel, deo.

Ik neem alleen mijn geld en tissues mee (in mijn jaszak) ik haat het om met zo’n grote tas te sjouwen.

Tas, portemonnee, telefoon, sleutels, koekjes en flesje drinken.

mijn tas, portemonnee, sleutels, mobiel, paraplu, kauwgom, makeup tasje, haarborstel, een flesje water, een trommeltje versgebakken koekjes, een broodje smeerworst, een appel, nagelvijl, haarspray, nagellak, nagellakremover, desinfecteergel, droogshampoo, haarelastiekjes, platte schoenen (voor als ik pijn krijg aan mn voeten door mn hakken he), schone sokken en schoon ondergoed, een goed boek (voor in de trein om wat te lezen he), een zakmes, een zaklamp, een verrekijker, een ehbo doos en een paar extra haringen

Portermonne
Tas
Water
Deo
Parfum
Eten

Hahaha, wtf.

Tas, portemonnee, mobiel, labello, deo, flesje water en waarschijnlijk mijn fietssleutel.

Well, vaak de random zooi die in mijn tas zit (labello, vaseline, poeder, verdwaalde napoleons, deo, sigaretten, tientallen aanstekers) en dan nog portemonnee en ipod/telefoon.

• portemonnee
  • gsm
  • ipod + headphones (als ik alleen ben of alleen moet wachten)
  • sleutels
  • zakdoekjes
  • compact powder
  • lippenbalsem
  • kauwgom ofzo

Oh ik dacht qua geld, maar jezus wat je meeneemt ligt toch helemaal aan jezelf?

Hoeven we ook geen topics meer te openen, als het zo moet :slightly_smiling_face: Ik neem aan dat ts wil weten wat andere leeftijdsgenoten meenemen, zodat ze niks vergeet.

ipod, portemonnee, telefoon, tissues, meestal een flesje water, deo, sleutels

• Portomonnee met geld & pasjes
  • Telefoon
  • Water
  • Deodorant
  • Kauwgom

Ehm meer niet xD Eten/drinken doe ik altijd met vriendinnen bij Inspire ofzo dus dat neem ik ook niet mee.

Waarom zou je een haarborstel meenemen?

Sorry xD had er verder niks mee te maken. Ik neem nooit een borstel mee, neemt veel te veel ruimte in beslag