Wat moeten we doen?

Ik ben dus nu nog helemaal gek van mijn vakantieliefde die een halfuurtje van mij vandaan woont met de trein, en we gaan aan het einde van de vakantie komt hij naar mij toe. Maar we zijn allebei nog 14, maar ik heb geen idee wat we moeten gaan doen eigenlijk. Gewoon naar het centrum gaan en ergens gaan zitten en praten? Of naar mijn huis? Ik weet het echt niet !
Wat deden jullie? Of hebben jullie nog leuke ideeen?
xxxx

Toen ik 14 was had ik ook een vriendje die met de trein 30min van me vandaan woonde. Hij woonde in een redelijk klein dorpje en ik kom uit een grote stad. Toen ik bij hem was hebben we allemaal van die dorpse dingetjes gedaan, aan een meertje gelegen en wat rond gelopen ook wat gewinkeld.

ergens op een terrasje zitten? ijsje halen? shoppen?

ergens op een terrasje zitten? ijsje halen? shoppen?

Wow dat is precies hetzelfde bij mij ! ik kom ook uit een grote stad, en hij uit een dorpje :slightly_smiling_face: Maar inderdaad wel leuke dingen ja, maar hij komt dus eerst naar mij toe.

In een parkje liggen? ^^

Hmm dan kan je misschien het omgedraaide doen, hem iets laten zien van de stad waar je woont. Ik zou dan even rondlopen in het centrum en daarna wat gaan eten in een parkje ofzo?

of een leuke film gaan kijken en eerst of daarna wat drinken op een terassje?