wat moet k doen?

hee.
er is zo’n jongen laat k em even X noemen. die vind ik echt heel leuk, X laat heel vaak weten dattie me echt heel leuk vind en hij stuurt(de) me elke dag wel een smsje met iets liefs erin, donderdag smste hij nog naar me en vroeg ik of hij vrijdag uitging hij vertelde dat hij had afgesproken dus ik wenste hem veel plezier voor als ik hem niet meer sprak en ging slapen. X smste toen nog dat hij me nog zou smsen en hoe blij hij met me was enzo. vrijdag heb ik helemaal geen smsje van hem gekregen en k baalde echt. zaterdag avond zou ik naar em toe gaan maar weer hoorde ik niks. dus ik stuurde hem een smsje met erin of het nog doorging , en hoe t was vrijdag avond, geen antwoord
terwijl hij gewoon online is en er staat in zn naam dattie een spelletje spelen is maar dat hij wel bereikbaar is,
ik vind hem echt zo leuk
& ik weet echt niet wat ik moet doen! want ik wil niet als een hondje achter em aanlopen…

xx

Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was. Jongens zijn geweldig goed in het niet sms’en wanneer jij er net op zit te wachten, ik denk niet dat hij dat expres niet deed. Wacht gewoon even af tot hij nog eens iets stuurt of op msn iets tegen je zegt.

ja ik zei tegen hem
waarom antwoordde je niet.

toen zei hij schatjeee sorry
en weer weg was hij zonder iets te zeggen, ik ben best wel bang dat hij een ander meisje heeft ontmoet ofzo ;$

even niks meer van je laten horen. en dat ook echt doen, haha (A)
het moet niet alleen van jou kant komen.

ik bedoel dus dat je wel wat van je mag laten horen als hij smst,
maar gewoon niet meer zelf beginnen.
hij moet beginnen met smsen, of op msn ofzo:)
en, probeer wat later terug te sturen met smsen!

je moet er juist wel achteraan lopen
anders bereik je niks
vind je hem echt leuk? dan moet je hem niet laten gaan
neem zelf initiatief en spreek iets af

we hadden afgesproken, alleen dan reageert hij opeens niet meer…
ik heb gevraagt of er iets aan de hand is maar nog geen antwoord
& ja ik vind hem echt zooo leuk !
maar t rare is dat nog geen 4 dagen geleden alles ngo echt perfect ging en t is ook gewoon alsof we hebben enzo maar nu opeens helemaal weg…

@ LETTAA
Ik weet niet wat je juist bedoelt met achter hem aanlopen, maar ik vind toch niet dat je het te veel moet gaan doen. Je kan inderdaad wel eens initiatief nemen om samen iets te gaan doen, dan zie je ineens wel of hij je nog leuk vindt (al denk ik niet dat hij al een ander meisje ontmoet heeft hoor, dat hoeft zijn gedrag niet per se te betekenen) maar als hij niet direct iets van zich laat horen, moet je ook niet altijd als eerste beginnen met iets te gaan sturen want dan kom je zo opdringerig en wanhopig over.
Edit: Wacht zijn antwoord af, denk niet meteen dat er iets aan de hand is, en misschien is jullie vorige afspraak in het water gevallen maar probeer het gewoon nog een keer? Als het dan nog eens niet doorgaat, moet je misschien wel je conclusies trekken.

ja en dan? daar bereik je dus niks mee.
ws heeft ie toch zijn reden waarom hij niks laat horen… :frowning_face:

als je al zo van tevoren denkt bereik je er inderdaad niks mee
nee serieus, op vandaag is het zo, dat als je wat wil, zekerin de liefde, dat JIJ wat moet laten blijken. anders kom je er achteraf achter dat je iets moois hebt laten schieten!

tuurlyk, maar t probleem is dat hij altijd zo lief is en opeens zo anders en dat is zo raar & zo doet hij altijd als er iets aan de hand is… ook gelijk alles uit zn msnnaam is weg enzo.

oke, van msn moet je je zowiezo niet zoveel aantrekken, want alles wat daarop gezegd wordt kan je ook heel anders opvatten.
ik denk dat je gewoon, als er weer iets vreemds is, hem ermee moet confronteren, en doe dit aub NIET via msn, daar krijg je niet echt duidelijkheid mee…

in het echt? hoe wil ik met em afspreken als hij niet reageert… ?

ik heb dit dus echt precies hetzelfde gehad…
maar geloof me, als je steeds achter hem aangaat, dan ‘kan hij altijd weer terug naar jou’ zegmaar.
laat hem maar eens moeite doen. als hij dat niet doet, dan is hij je niet waard…