Wat móet jij ooit een keer gedaan hebben?

Ik vroeg me af wat jullie ooit in je leven nog een keer gedaan moet hebben?

ik moet óóit nog eens een keer met mijn bff gaan kamperen in de middle of nowhere en dan op zo’n oud gasfornuisje eten klaar maken enzo, niet op een camping dus, lijkt me echt grappig om een keer te doen!

en ook wil ik ooit een keer zo’n actie winnen waarbij je zolang gratis mag shoppen en dan álle rekken van de winkel leeghalen haha
en het mindere wat je eraan overhoudt dan gewoon op marktplaats zetten :slightly_smiling_face:

een wereldreis maken met een hele lieve vriend die ik dan heb (hoop ik xD)

Idk.

Oja in een huis met zwembad, mcdonalds, winkelcentrum, bowlingbaan en weetikhet gaan wonen met mn bestfriend (:

Naar Amerika gaan, New York/LA/Miami.

bungeejumpen:$

ook een wereldreis maken, met tweegoede vrienden en een vriendin.

Dat heb ik gedaan! Dat is echt geweldig om te doen. Wel heel eng als je boven staat.

Ik wil heel graag een keer vrijwilligerswerk gaan doen in een minder welvarend land.

-

In Australië en India geweest zijn.
En… en boek/verhaal afgeschreven hebben. Dat wilde ik al toen ik acht was, echt heel graag, maar het is me -tot nu toe- nog niet gelukt. ^^
Oh, en bungeejumpen, lijkt me ook gaaf!

een bak met gekleurde stuiterballen van een hoog flatgebouw gooien ^^

helemaal mee eens, wil ik ook nog een keer doen!

In een speelgoedwinkel met al het speelgoed spelen tot sluitingstijd :grinning_face_with_smiling_eyes:
Of in de mediamarkt alle spelletje uitspelen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn vriend en ik willen héél graag samen naar Amerika ( : en trouwen uiteraad

Naar mijn geboorteland India op vakantie gaan.

Ook Bungeejumpen.
En naar Australie, opzoeken waar mijn opa geboren is en gewoond heeft.

Ik wil écht nog een keer naar een arm land en daar vrijwilligers werk doen.
Naar NewYork
Aupair zijn in Australie.

Rondreizen in Schotland, Ierland, Wales, Engeland en alle eilanden die erbij horen :slightly_smiling_face:

Ik wil graag eens naar Japan <3

een citroen in 1 x opeten.

(en nog wat leuks; in de openlucht slapen! maar dat heb ik al is gedaan… echt heel leuk, wel op een warme dag natuurlijk :slightly_smiling_face:

Een wereldreis maken =]