wat moet jij nu op dit moment nog allemaal doen?

:slightly_smiling_face: ?

Niks eigenlijk! :grinning:

Veel. Heel veel zelfs, maar het enige wat ik vandaag heb gedaan is achter de computer zitten :’)

Ik ook niets, heb morgen alleen nog een leestoets en ga dus vandaag lekker bijkomen van de afgelopen dagen:).

Scheikunde en natuurkunde huiswerk, maar ik kan me er écht niet toe zetten om er aan te beginnen. & dan vanavond natuurlijk GTST & Expeditie Robinson kijken.

Leren voor drie proefwerken morgen. \ ( T _ T ) /

ik hoef niks verplicht te doen :grinning:

Niets. Ik heb het de afgelopen tijd erg druk gehad op de universiteit, maar heb eindelijk weer wat rust.

16 grote opdrachten maken en leren voor de toetsweek.

Heul veel lezen

Leren voor Duits. Want ik ken ongeveer 60 van de 765 zinnen en woordjes en hij is dinsdag al. Maar ik vertoon studie-ontwijkend gedrag en denk toch dat ik hem ga herkansen.

NIKS! YEAH.

uuh, mijn eten verder op eten, gtst gemist van gisteren kijken en van vandaag kijken. Opdracht van ict, nederlands wiskunde en ontwikkelingspsych, werk afbellen, en dan in bed oh oh cherso terugkijken. Mijn planning van vanavond ;p

Bio verslag maken, muziek huiswerk, Engels teksten vertalen, scheikunde huiswerk en natuurkunde samenvatting
hell yeah :metal:

dit.
moet eigenlijk nog me kamer opruimen
was doen. keuken schoonmaken
huiswerk maken. me moeder bellen.
inpakken. tas klaarmaken
kleren klaarleggen. douchen. kleren naar mijn werk brengen
bedopmaken.

ik moet leren maar mijn concentratie is gone be gone.

Helemaal niks (:

Ehhm, latijn vertalen en scheikunde leren, en verder niets eigenlijk.
Tja, mijn kamer opruimen, maar dat is een soort constante in mijn leven, dus die laat ik weg xd

Niets, godzijdank.

Niet dat ik kan schrijven op dit moment met mijn rechterhand.

Schoonmaken