wat moet je toch doen als mensen je lelijk vinden

Sla ze in hun gezicht.

Wow, schaam jezelf diep, echt. Hoe kan je nu zo gemeen doen? Wat heeft ze jou nu misdaan? Ze is 11, het is normaal dat ze dan zo’n topic opent, als jij daar niet tegen kan ga gewoon weg en zeik mensen niet af, daar word je zelf echt niet beter van hoor, jezus.

topic: Maak je geen zorgen, veel mensen hebben last van acne, ga naar de dermatoloog, die heeft vast wel een middeltje om het te minderen en die mensen die je lelijk vinden? Gewoon jaloers, negeer ze of lach eens lief en zeg: “wauw ik heb nog nooit zo’n mooie persoonlijkheid in mijn leven gezien, je komt vast heel ver in je leven!” en loop weg :slightly_smiling_face:

Ze gewoon ongeïnteresseerd aankijken en weglopen like a boss

proberen schijt te hebben aan de mening van anderen! Het maakt niet uit hoe je eruit ziet, ze zullen je toch wel beoordelen. Wees lekker jezelf en die puistjes, die gaan vanzelf over!

:flushed:
Wat ben jij

Het komt wel goed meid :slightly_smiling_face:
Anders kun je altijd een gesprek met de huisarts aangaan voor zo’n crème.
En niks aantrekken van die mensen, karma will get them :wink:

Wat moet je toch doen als heel GS je bitchy vindt?

Ik snap wel dat mensen het aanraden om naar de dermatoloog te gaan maar ik denk niet dat dat slim is als je nog zo jong bent. Vaak zijn de middelen die je daar krijgt erg heftig. Ze kunnen je huid bijvoorbeeld erg uitdrogen, of je mag er niet mee in de zon etc. Ik zou dus eerst proberen zelf er wat aan te doen. Drink veel water, gebruik natuurlijke producten (bij mij werkt tea tree olie goed), soms kunnen biergistpillen helpen. Meer tips staan ook wel in het algemene acne topic.

Lieve meid, je zit nu in de pubertijd, iedereen is onzeker dan. De meisjes/jongens die je pesten zijn dat ook… Probeer een beetje te genieten van je jeugd, negeer het pesten voor zover mogelijk. Focus je op de dingen die je mooi vind aan jezelf.

Je bent doorverwezen naar het algemene topic, dus ik heb deze gesloten.

Verder vind ik sommige reacties hier erg raar en niet nodig.