Wat moet je met zo'n jongen?

Ik voel me een beetje kut. Het gaat over een jongen die ik al 2 jaartjes ongeveer ken. Toen ik in de brugklas kwam heeft hij me flink lopen treiteren, dan riep hij me na ( Hoer, Lelijk, Lelijke Snol, Lelijke hoer, Kankerhoer, vieze slet, Anorexiateef ) Dat heeft me best onzeker gemaakt toen, gisteravond zag ik hem weer lopen, en wilde ik met hem praten. Was benieuwd of hij me nu wel respecteerde. Ik had op hyves gezien dat hij jarig was geweest en wilde hem feliciteren maar hij draaide zich zo weer om en ging verder met lawaaierig doen en aanstellen. Later hoorde ik hem zeggen tegen zijn vriend ( we stonden alle 2 aan de bar ) ’ Die anorexiahoer moet ik niet, laat haar maar lekker kotsen op de wc. Dat deed me echt opnieuw pijn, ik wil namelijk dat hij me gewoon waardeert ofzo. Bij het uitgaan irriteer ik me gewoon aan hem, die broek aan de kont, die arrogante rotkop van hem, en dat macho loopje. Wat moet ik nou met die jongen? En waarom heeft hij me zo behandelt? Moet ik hier bovenstaan? Of zit hij nog gewoon in zijn ’ Mooiboy fase ’

Wat een klootzak!
Gewoon negeren, en ik weet dat dat moeilijk is. Je weet zelf veel beter dan hem.

Ik snap wel dat je je kut voelt, maar dat soort mensen zijn het echt niet waard om je kut te laten voelen :wink:
En voor 1 keer een grote bek terug heeft ook geen zin? Dat je hem gewoon even uitlult waar zijn vrienden en iedereen bij is, en dat hij gewoon even niets te vertellen heeft ;p
Als dat zou kunnen, zou het wel mooi zijn. En als je dat kan ben je misschien ook wel de eerste die zich ertegen durft te verzetten ^^

Nou, wat een respect zal je krijgen van zo’n kutkind <__<
Ik snap niet eens dat je zijn respect wíl, hoor hem nu? Volgende keer moet je hem gewoon terug op zijn plaats zetten, anders denkt hij dat hij je áltijd zo kan behandelen.

Ik heb van mezelf ook een scherpe tong, maar ben bang als ik ik hem de volgende keer even flink de waarheid zeg het daar nog erger van word, dan het al is.

Ach die knul komt er ooit vanzelf wel achter wat voor kwal het is.

K’maak even me verhaal wat korter

Dat is idd het probleem…
Want eigenlijk zou je óf dat moeten doen en je er verder niets van aantrekken (nee echt, want hij is een klootzak en heeft het recht niet om je zo uit te schelden), óf hem blijven negeren en je er niets van aantrekken.

Het is nu ook niet meer aan de orde ( de laatste keer dat hij iets van hoer schreeuwde ofzo, is al 2 jaar terug, dit met dat kotsen op de wc was van gister ) Maar ja… Ik weet gewoon niet wat zo’n jongen nou wil… Vorig jaar met de kermis, weet ik ook nog zo goed… Liep ik langs om naar me fiets te gaan en stond hij daar met 2 andere vrienden, ik hield me adem natuurlijk in maar werd door mijn stomme verbazing nagefloten ( niet door hem maar door een van zijn vrienden ) Dus dat was wel weird, maar die opmerking deed gewoon pijn gisteravond. Maar ik weet ook dat ik me beter op andere jongens kan concentreren dan op zo’n sukkel, want ik vind hem zelf eigenlijk ook poeplelijk.

Misschien kan hij er niet tegen dat een meisje (jij dus) mooier is dan hij? xD
Hij is echt te zielig hoor…

http://forum.girlscene.nl…tijd/list_messages/141928

Lees mijn topic is. Herken dit goed…
Vreemd dat niemand er dan op komt dat deze gast dan zo’n stoertje probeert te zijn. Term mooiboys lijkt me duidelijk… Sukkel

Waarom wil je door zulke types gewaardeerd worden? Het is niet alsof hun mening telt…

Waarom zou je hem aandacht geven, hij scheld je uit en jij hebt hem nooit gemogen. Laat hem maar lekker branden!

pff dat je geen wraakgevoelens krijgt ofzoo:P

ik krijg bekant zin om een fles drank op zn hoofd kapot te slaan…
wel eenlege natuurlijk
maar goed:stopwar:

ga niet met hem praten ofzoo
of een poging doen tot…
als hij er is gewoon niks doen
niet aankijken of wat dan ook, doe alsof het een muur is!

Wat een klootzak! gewoon laten die zielige jongens.
Respect voor je dat je rustig bleef ik had hem allang een knietje gegeven! :cold_sweat:

Oke ik heb het gisteravond gedaan.
Ik kan het nog steeds niet geloven.
Hij kwam naast me staan en legde zijn hand op mn kont en zei ’ He snollie ’ Ik heb hem een stomp gegeven en mijn wijn over hem heen gegooit… waar mn vriend bij stond. Ik ben wel de club uitgezet maar het was het waard… Hij werd heeeeel erg boos.

Waarschijnlijk vind hij het heel stoer tegen over zijn vriendjes , maar als hij alleen thuis is vraagt hij vast af waar hij mee bezig is. gewoon negeren die handel , je bent veel meer waard en je moet er gewoon boven staan. natuurlijk is het lastig om het te negeren, als hij de volgende keer wat zegt lach je hem gewoon hard uit en zeg je loser. :roll_eyes:

ignore it.

hahahah wat een geweldige actie xD
Werd je vriend heel erg boos of hij?