Wat MOET je in je makeup-stash

hebben?

Uhh. Ik gebruik alleen mascara?

niks moet alles mag :slightly_smiling_face:
als je bijv. foundation MOET hebben ,maar dat niet wil ,?
dan houd het op , haha.
maar wat altijd wel handig is "vind ik "
is :
mascara
blush
lip balsem/gloss/stift.
misschien wat oogschaduw ?

ik gebruik alleen mascara , compact powder , blush , en soms wat oogschaduw.
dat is echt wat ik dagelijks gebruik.
x

ik gebruik helemaal niks xDD p dit moment :stuck_out_tongue:

Je hebt denk ik een goede basis wanneer je in het bezit bent van mascara, concealer en een natuurlijke blush (met bijbehorende kwast).
Maar niks moet, inderdaad. Er zijn hier echt zoveel posts over op beautyblogs, doe een beetje research zou ik zeggen!

Ik weet niet of het echt bij make up hoort.
Maar een goede dagcreme is echt wel een must, ookal ben je nog jong

Ik bedoel ook niet MOET persé, maar wat volgens jou echt een musthave is.

reinigers

een goede lipbalsem (niet echt make-up, maar oke) en een goede mascara en concealer.

Goeie make up kwasten set
Mascara
Concealer
Reiniging doekjes
Vaseline
Lipstick, een naturel kleur dat bij je huid past, geen felle kleuren zoals rood

Ik heb in mn stash
concealer, mascara, oogpotlood, vaseline, lipbalm, reiniging, clearasil, calendulazalf

wimperkruller
mascara’s
bluch
foundation
vloeibare eyeliner
gloss

wimperkruller gaan mn wimpers eraf. :c

Volgens mij dit: concealer + kwast, foundation + kwast, wimperkruller + wimpergel, wenkbrauwgedoe, naturel lippenstift, lippenbalsem en reinigingsspullen (melk + lotion)

Het gaat hier toch niet om opnoemen wat je hebt, maar om aan te raden wat goede basisproducten zijn voor een stash :’)?

Ja, klopt. Ik heb wel een “stash” maar ik wil hem uitbereiden.

Oh ja de belangrijkste ben ik vergeten op te noemen.
Dagcreme, het is handig om voordat je je make up aanbrengt iedere dag je huid eerst goed reinigt en daarna wat dagcreme aan te brengen voordat je je make up opdoet.

Dan heb je echt dunne of gevoelige wimpers, moet je even naar de huisarts gaan. Dan krijg je een recept voor wat sterkere wimpers. Of je kan bij de drogist gaan.

eh, niks moet hoor?
gewoon wat je nodig hebt.
like mascara’s, oogpotlood, oogschaduw, eyeliner, wimperkrullers, foundation, concealer, kwastjes, lippenstift/lippenbalsem, en oogmakeup verwijderaar/lotion verwijderaar. ;d

EN NAGELLAK OFCOURSE 8D