Wat moet je in je kamer hebben?

Nou de titel zegt het al een beetje, ik ga me kamer veranderen, en het moet gewoon een supervette kamer worden, dus wat zijn nou dingen die je in je kamer Moet hebben, dan kan ik daar namelijk wat inspiratie uit opdoen,
Ohja wat zijn leuke kleuren, als je een gele muur wilt,

x

Ik zou geel combineren met zwart/wit of grijs. Niet nog een felle kleur, dat word te denk ik!

ja ik zat ook te denken aan wit ofzo, maar dan vind ik het meer op een kinderziekenhuis lijken ofzo,

• ik teken het wel gewoon even^^*

ligt het aan mij of veranderd iedereen ze kamer.
Eh, gewoon geel met wit. want als je het met zwart doet dan wordt het een bijenkamer, en grijs, néé. gewoon niet.

Oke, en nu nog de dingen die je in je interieur moet hebben
bijenkamer, haha

Maar geel met grijs staat super mooi.

kippenhok op je kamer?ik weet dat het een onzin iedee is maar ach ik verveel me ook aleen maar!!!

Iets wat je in je kamer moet hebben is een : BED :'D Anders kun je niet slapen x’D Okee die was slecht. zonder bed kun je namelijk ook slapen.

Nee, uhmm ik vind geel met wit wel een leuke combinatie :slightly_smiling_face: Maar zwart zou ook kunnen, dan word het iets van bijenachtig, maar da’s wel zomers! :sunglasses: Als je tenminste van de zomer houd :’) Ik zou een gele muur doen. Met een zwart patroontje erop. iets wat lijkt op de girlscene achtergrond En dan voor de rest witte muren. Dan zou je eventueel boekenplanken erop kunnen maken, zodat het patroontje een beetje minder druk word :slightly_smiling_face: ?

Een fatboy :’) en gwn leuke dingen op je muur (posters enz.) kyk op de jansen&jansen shop , vet gave spullen. En een tv is ook leuk :slightly_smiling_face:

Een kroonluchter is ook mooi :slightly_smiling_face:
Ben ik hier de enige die paars ook mooi bij geel vind staan??

Een bed een kast een spiegel een bureau en een lamp.

mijn kamer is geel met wit en rood
en t staat super leuk! lekker vrolijk en fris
eenlekkere stoel/bank is een must! vind ik
of een lekker bed met heerlijke kussens
+ een tv met dvd! top

neee ik vind het ook mooi8-| haha

Wat ik zelf heel leuk vindt staan, is grijz met zwart wit en paars.
Dat zijn ook de nieuwste kleuren, en het verveeld nooit!

'Een bed.
'Een bureau.
'Tv
'Tvkast
'Bankje
'Tafeltje
'Kasten (3x
'Schilderijen!
'Fotolijstjes
'Planten
'Spiegel
'Make-up tafeltjes.

roze met grijs is wel leuk maar roze met bruin ook wel =)
verder vind ik bruin/beigen sowieso mooi.

Een tv en zo vind ik op zich niet zo’n móetje om in je kamer te hebben.
Mijn kamer is:

twee muren creme.
twee muren 'oud’groen.
cremekleurige meubels.
donker laminaat
donkergroene gordijnen.

een grote spiegel is zoo fijn!

http://noisivoi.nl/images/2010%20oktober%20bulthuis%20de-gele-kamer.jpg

Geel en wit is leuk samen!

http://www.devioliereext.nl/wp-content/uploads/Kamer-Oranje.jpg

Geel en grijs ook wel!

Ik zou witte meubelen doen en dan bijvoorbeeld een grote vaas met gele bloemen erin.

mij lijkt geel echt moeilijk te combineren
vooral als je spulletjes gaat kopen enzo

Ik had vroeger een gele kamer. Mn moeders idee omdat ze niet wisten wat ik ging worden. Nou, ik heb het gehad tot ik 7 was, want toen mocht ik mn kamer verven. Maar ik heb het altijd lelijk gevonden. Ik had er donkerblauw bij, ik weet niet wat je daarvan vind. Ik vind grijs het mooist erbij, zeker niet zwart of rood.