wat moet je hier nou mee?

ik word ontzettend gek van mijn zelf.
Ik heb nu bijna een vriend een jaar tijd…
ik ben ontzettend gelukkig blij met hem als ik bij hem ben .
hij woont ver dus zien elkaar maar 1 x in de week…
of om de week.
als ik niet bij hem ben dan mis ik hem maar ook weer niet …
ik denk aan andere jongens… zoals iemand die ik heb ontmoet …
gewoon alleen vriendschappelijk…
maar wat zou er toch met me aan de hand zijn?
ik word ontzettend moe van.
als we elkaar niet zien hebben we behoorlijk nog ruzie over de kleinste dingetjes…
zouden we toch niet bij elkaar passen?

Praat er anders met hem over, over die ruzies. Communicatie en vertrouwen is in een relatie erg belangrijk. Vertel gewoon wat je voelt. Misschien kunnen jullie samen erop letten dat er geen ruzies komen over de kleinste dingentjes.

Je mag toch best wel aan andere jongens denken als het vriendschappelijk is toch? En ik herken het, de ruzies over kleine dingetjes als je elkaar niet ziet. Dat kwam bij mij vooral door whatsapp, omdat dat zo emotieloos is. Misschien een optie om wat vaker te bellen/facetimen/skypen in plaats van whatsappen?
Ik weet niet hoe oud je bent maar dat ver uit elkaar wonen kan altijd veranderd worden, dichterbij elkaar gaan studeren oid.
In elk geval, praat over wat je voelt en leg uit wat er in je om gaat, zonder hem de schuld te geven.

nou hij vind het allemaal wel mee vallen.
ik twijfel ook vaak aan onze relatie van mijn ex was niet zo bijvoorbeeld…

ik word ook erg onzeker als ik mijn ex weer zie bijvoorbeeld als die mij weer terug wilt.
ga ik twijfelen maar toch had ik gekozen voor mijn vriend die ik nu heb die heeft de zelfde interesses als ik .
en mn ex vriend niet maar is als persoon weer heel anders mijn vriend lijkt heel erg op mij (persoonlijkheid )

Het ligt eraan in wat voor een opzicht je denkt aan andere jongens. Dat kan gewoon vriendschappelijk zijn, maar het kan ook zijn dat je aan hun denkt zoals je aan een jongen denkt wanneer je verliefd bent en daar zit dan wel een verschil in.

Je geeft aan dat je twijfelt aan je relatie, dan is het niet verkeerd om hierover te praten met je vriend. Zeker als hij aangeeft dat hij het allemaal wel mee vind vallen ziet hij dingen misschien niet of zie jij dingen die er niet zijn.

Ik merk ook dat ik met mijn vriend wat meer ruzies/irritaties krijg nu ik hem een aantal dagen niet heb gezien, terwijl we elkaar voorheen bijna dagelijks zagen. Voornamelijk via whatsapp omdat het dan zonder emoties gaat.

Ik zou even goed gaan praten met je vriend en kijken hoe of wat. Voordat je dat gesprek aangaat voor jezelf al bedenken of je hem nog leuk vind, leuk genoeg vind, nog van hem houd, nog steeds een relatie met hem wilt ed. Dat is zeker lastig, maar het is wel het beste.

praten doen we zo vaak…
dan zegt ie ik houtoch van je ?
soms hebben wij zelfs ruzie en gaat uit naar stoeien slaan …

Jongens zijn niet echt praters, dat is algemeen bekend, maar goed, het is toch wel lastig en hij moet accepteren dat je ergens mee zit en het daarover wilt hebben. Als hij het gesprek dan wil afkappen met ‘ik houd toch van je’ is dat niet helemaal de manier.

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

Slaan is natuurlijk not done, als hij jou slaat in een ruzie dan zou ik er gauw klaar mee zijn. Dat hoort gewoon niet, in wat voor een situatie dan ook en jij zou dat ook niet horen te doen. (Ik kan even niet opmaken uit de zin of jullie beide slaan of alleen hij).

18 en 24