Wat moet je doen om te weten of hij jou wel leuk vindt ?

wat moet je doen om te weten of hij jou wel leuk vindt ?

Vragen?

nee echt vragen zou ik niet doen. gewoon een beetje vissen en kijken wat ie zegt. of stuur 'm een lief smsje en kijk hoe hij daar op reageert.

ik snap wat je bedoelt
ik msn al een tijd met een jongen die ik leuk vind
hij maakt wel flirtende opmerkingen en ik heb al 2 ‘afspraakjes’ gehad met 'm (samen oppassen en rondje rennen)
ik hoop echt dat hij mij ook leuk vind maar dat durf ik niet te vragen
dus iemand:P?

Kijken hoe hij tegen je doet, hoe hij reageert op wat je zegt… En keer gesprekje aanknopen natuurlijk!

gwn stuur een smsje om eens af te spreke en wees gwn jezelf…:couplekiss_man_woman:

PLEASE someone help me! Ik heb dit probleem ook:
Ik vind een jongen echt kei leuk. Ik denk dat hij mij ook wel ziet zitten: ik heb op 3 verschillende avonden meerdere keren met hem gezoend… [er waren toen geen vrienden bij], en doet/deed ook heel geïnteresseerd enzo… maar…
Nu vrijdag was hij ook in een café’tje, ik durfde gewoon NIET op hem af te stappen maar ben uiteindelijk wel gegaan, en het gesprek was ROT! Alle vragen moesten van mij kant komen, en hij antwoordde wel maar deed niet echt interesseert. Hij zat ook richting zijn vrienden enzo, maar zijn hij praatte helemaal niet zo… ik was maar snel weer naar mijn vriendin gegaan maar ik voelde me zo rot! Alsof al die vrienden van hem, hem beïnvloedde.
Wat moet ik nu doen? Ik vind het echt verschrikkelijk, want ik vind hem heeeeeeeeel leuk… Kan het door zijn vrienden komen dat hij zo anders deed of zou het gewoon komen omdat hij me echt niet leuk vind? Zouden jullie ALSJEBLIEEEEEEEFT willen helpen? Alvast super bedankt!!!

@ xNELLES:
Misschien had hij alleen ff zin in een avond met zn vrienden, zonder dat er meiden bij komen kijken?

On-topic: Ik heb niet veel meer toe te voegen eigenlijk =)

je moet kijken hoeveel aandacht hij jou geeft…
begin zelf niet met praten op Msn, begint hij dan?
als je bij hem op school zit: kijkt hij vaak naar je?
heeft hij wel is gevraagt of je met hem wil afsprkn?
smst hij altijd terug?
smst hij je savonds met: slaaplekker?
dat soort dingen!
zorg eerst dat jullie beetje vrienden worden!!
als hij bv niet eens weet wie je bent…
dan heeeft t ook geen zin

je moet hem laten weten dat je dit echt kut van hem vond!
jij doet je best… en hij doet vet bot!!
laat hem gewoon even met rust, geen contact zoeken(is moeilijk, iknow) maar het is het beste!
dan moet hij nu wel contact met jou zoeken: smsen/beginnen met praten op msn? of vragen of je langs komt?
weet ik veel maar laat de volgende stap nu even van zijn kant komen<3
als er niks gebeurd… dan is hij jou niet waard, dan kun je wel achter hem aan blijven lopen maar dat heeft ook geen zin!

Ik vindt zon jongen ook heel leuk en ik lach gewoon vaak naar hem en zoek oogcontact en het lijkt erop dat het werkt want we gaan morgen samen naar de bios!!!:smiley:

Hmm, bij mij is het probleem dat hij wel vet lief doet enzo maar ik twijfel of ie het niet gewoon vriendschappelijk bedoelt…

Gewoon tegen hem zeggen dat je hem leuk vind en dan kijken hoe hij reageerd :slightly_smiling_face:

rondjes rennen?! :zipper_mouth_face:

Ik heb precies hetzelfde probleem!
Een tijdje gesmst met een jongene enzo, en hij wou wat afspreken, alleen wanneer weet ik nou wanneer hij mij echt ziet zitten? Dat ik niet even zomaar een chickie ben?..
Want ik ga het zoiezo n eit zeggen, en vissen… jaa, dus al gedaan en was positief, alleen nu hoor ik niks meer van hem!

-

-

damn, ik kwam dr vanmiddag achter dat hij mij dus niet leuk vind, omdat hij iemand leuk vind zegt hij. noja, hij zei niet dat hij me niet leuk vond, maar wel dat hij iemand anders leuk vond.
hij ziet me dus gewoon als een vriendin!
kuuuutzooi ;/

ik zit hier echt meee,
whaaa.
dramaqueen datik ben.

aawh, dat is kud ;x STERKTE.

Ga niet irritant bij hem zitten doen en aan ‘m kleven enzo :’). Maar succes. Ik zou me er maar overheen zetten als ik jou was.