Wat moet je doen om in 1 week 1/2 kg kwijt te zijn?

Wooow, in een dag? :face_with_raised_eyebrow:
Hoe dan? :stuck_out_tongue_winking_eye: (sorry ik vraag redelijk veel maar ik wil het graag weten!) :grin:

maar wat zou ik dan moeten doen om per week 0,5 kilo af te vallen

niks eten en niks drinken

Ehm juist?

Je moet juist regelmatig eten. Als je een lange tijd niets eet dan krijg je op gegeven moment een vreetbui en dan kom je juist aan, maar ik neem aan dat je dat wel weet? Maar het geheime wapen is: water! Water breekt vet af. Drinkt voor iedere maaltijd een groot glas water. Ook komkommers, die zijn erg gezond. Sla natuurlijk ook:) En gewoon extra veel bewegen deze week. Als je opstaat even bewegen en voordat je gaat slapen kan ook. Maar wat je ook doet niet niet eten!

een halve kilo is niet zomoeilijk hoor,
gewoon geen snoepjes meer en iets meer bewegen. (A)

Inderdaad, alleen lijkt me dat niet echt een goede optie. Maar dat begrijp je denk ik zelf ook wel.

Bedanktt hier kan ik wat mee! :grinning::ok_woman:
:ok_woman:

No problemo, heel veel succes!

• Ontbijt: 2 bruine boterhammen met sandwichpraid. (ik weet niet hoe je dat schrijft ;p)
  • Tussendoor: Appel & half flesje water.
  • Lunch: 3 Bruine boterhammen met kipfilet of sandwichpraid.
  • Tussendoor: Appel en groot glas water, sowieso nog een paar glazen water later op de middag.
  • Avondeten: Gewoon eten maar niet te veel.
  • Tussendoor: appel & kop groene thee.

is dat een goed eetschema of moet daar nog wat af??
wat ik nog meer doe qua beweging: 2x per week hardlopen ongv. 20 min, dus 40 min in totaal, en anderhalf uur schoolgym en soms door de weeks nog 2x mountainbiken (halfuurtjee meestalll)
bedankt!! :grinning:

Ja ziet er prima uit hoor! Zo zou het wel moeten lukken, maar bedenk dat je niet in een keer 3 grote glazen water achterover gooit. Je moet ze gelijkmatig over de dag verspreiden, dan zou het helemaal goed moeten komen:]

niks eten?
water drinken?

Naar een diëtiste gaan. En vooral regelmatig eten ja, want met niets eten word je júist zwaarder. Maar ik zou het bij een profi zoeken.
Trouwens dat eetschema die een paar berichtjes hier boven staat is ook goed, maar je kan ook een koek nemen zoals Sultana, Evergreen, Milkbreak etc bij een tussendoor… Want dat heb je nodig.

Oke bedankt,
ja die ‘niks eten’ reacties vind ik gewoon dom want iedereen snapt zelf ook wel dat je daaarmee alleen maar aankomt

bedankt!

als je veel wilt afvallen moet je wel goed voor jezelf zorgen
ik heb zelf een koolydratenarm dieet gedaan, dat is dus geen brood, pasta enzo
het is vooral vlees, groenten en zuivel producten. hierdoor gaat je lichaam al zijn eigen koolydraten die opgeslagen zijn in vet opmaken, hierdoor val je af.
ik begon zelf elke ochtend met magere kwark, tussen de middag een eitje of een maaltijdsoep en dan gewoon avondeten, maar dan zonder aardappels, rijst of pasta. je mag officieel geen fruit omdat die veel suikers bevatten, maar daar heb ik me niet aan gehouden, ik moet fruit hebben:P verder kon je als tussendoortje een paar stukjes kaas of worst nemen, maar dan wel magere worst. ik ben hierdoor in 10 weken 11 kilo afgevallen.
ook zal ik je aanraden je niet vaker dan 1x per week te wegen
omdat je gewicht elke dag wel een beetje schommelt.
ook zou ik 's ochtends wegen voor je wat hebt gegeten, het liefst met zo weinig mogelijk kleding aan en nadat je na het toilet bent geweest

ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar ik heb dit wel via een officieel dieet gedaan, je moet niet zelf recepten gaan bedenken, want dan mis je voedingsstoffen.

flink schijten :stuck_out_tongue: haha grapje.
lekker sporten en gezond eten.

je gewicht schommelt zowieso al met een kilo.
als je geluk hebt weeg je morgen 1 kilo minder,
en als je meer geluk hebt it die er de dag erop weer aan.

enne, 1/2 kilo zie je niet hoor.

ja ik heb een typfoutje gemaakt maar ik bedoelde per week, want er mogen bij mij wel meer dan 1/2 kilo(s) aff

1 tussendoortje per dag en gewoon veel water drinken =]
Helpt wel bij mij :grinning:

Okee,
en wanneer neem je dan dat tussendoortje && wat is jou tussendoortje?
&& hoeveel ben je dan ongeveer in een week kwijt?
en sport je die week ook nog (hoevaak)?

Sorry veel vragen XDDDD

Als je geen koolhydraten eet val je de eerste paar weken echt super veel af. Lijkt me hardstikke ongezond en het komt er ook veel sneller weer aan, maar toen ik het probeerde viel ik in de eerste week 1,5 kilo af.

Gelukkig doe ik zoiets niet meer want het is veel belangrijker om rustig af te vallen, zo komt het ook veel minder snel er weer aan :S