Wat moet je doen om in 1 week 1/2 kg kwijt te zijn?

Hoi,
de titel zegt het eigelijk al een beetje, het is een kort klein vraagje maar ik wil graag wel duidelijk antwoord. :grinning:

“Wat moet je doen om in 1 week 1/2 kg kwijt te zijn.”

Het maakt niet uit of het over bewegen of eetpatroon gaat, ik wil het graag weten. :grinning:

Bedankt allemaaal! XXX

Hmm ja dat is moeilijk en ongezond.
Ik denk zo weinig mogelijk koolhydraten eten en veel bewegen.

Een hálve kilo? Je hebt dat verschil al als je op een dag wat minder drinkt. Of als je wat vochtafdrijvende troep eet.

Onmogelijk.
Probeer gewoon gezond te eten.
Veeeeel bewegen!

Sorry ik snap het niet helemaal? maar bedoel je:
als je wat minder op een dag drinkt of wat “vochtafdrijvende troep” eet dat je dan een halve kilo kwijt bent in een week??

Als je je twee dagen om bijv. 4 uur 's middags weegt. De ene dag drink je een hoop, de andere dag niet, dan scheelt het al een halve kilo.
Als je je weegt, dan ga je plassen, en dan weeg je je weer, scheelt het al een halve kilo.

Wat ik bedoel is: een halve kilo, wtf? Wat heb je daar nou aan?

Vocht weegt meer. Maar gewon gezond eten en veel bewegen zou ik zeggen!

Oke, en hoevaak per week zou ik dan moeten gaan: hardlopen? of mountainbiken?
XXxx

dude, normale mensen die vallen 0,7 kg af per week… dus 0,5 is heel normaal…
minder water drinken is dus echt geen goede tip omdat je dan alsnog evenveel vet hebt… iedereen zegt juist veel water drinken, fruit en 2 keer per week proberen te hardlopen…

Vooral niet eten na 20.00 of 21.00 uur, behalve fruit en water. Elke dag op z’n minst een half uurtje bewegen. En niet teveel koolhydraten eten natuurlijk.

oke dat is mooi want ik wil namelijk per week 2x gaan hardlopen met myasics. :grinning:
en als ik dan gewoon gezond eet enzo val ik … af??

Nou je komt iniedergeval niet aan:]

Oh ik dacht dat je 1 of 2 kilo bedoelde.

wat zou ik dan moeten doen om net wel af te vallen, want ik moet er echt wat aan gaan doenn…

1/2 zou mooi zijn, maar dat is blijkbaar echt veell… dus het kan ook wel wat minder zijn, als ik per week maar wat kwijt raak… ;$

Dude, in een etmaal verandert je gewicht met ongeveer een kilo. Er is dus geen manier om erachter te komen of je die halve/0,7 kilo kwijt bent doordat er daadwerkelijk vet is verbrand of doordat je lichaam gewoon lekker bezig is met z’n dingen doen. Vandaar: wat heb je aan een halve kilo?

En ik neem dan trouwens aan dat je eenmalig 0,5 kg wil afvallen hè? Of bedoel je een langere periode gemiddeld 0,5 kg per week?

langere periode 0,5 kg per week

Oh, op die fiets. Zeg dan ‘per week’ en niet ‘in een week’. :wink:

Oh sorry foutje, ik bedoelde dus per week sorry!

Een halve kilo is niet zo veel (’: dat lukt je zelfs in een dag. Gewoon minder eten.