Wat moet je doen als hij "ja" zegt

Hey iedereen! ^^
Ik hoop niet dat dit een domme vraag is ofzo…
maar een vriendin van mij wilt een jongen vragen morgen en ze is heel nerveus en verlegen enzo. Wat moet ze doen als die jongen ja zegt?
Knuffelen? kusje geven?

alvast bedankt!

Dat voelt ze zelf aan. Je kan niet van tevoren zeggen dat ze hem kan gaan tongen ofzo…

Blij zijn! (:
Vragen wanneer-ie tijd heeft om met z’n tweetjes wat te doen?
Denk niet dat het echt uitmaakt als hij al ja heeft gezegd xD

Ben ik de enige die denkt dat dit over haar zelf gaat? :grinning:

Naja ik denk dat ze dat het beste kan aanvallen… Knuffel geven, vragen om wat leuks te gaan doen. Maar ze vraagt die jongen toch niet zonder reden? Het is natuurlijk het beste om eerst aan te voelen of hij wel hetzelfde voelt, eerst daten en elkaar leren kennen, dan verkering vragen.

Dat is een spontane reactie die je niet kan voorbereiden. In mijn geval zou het : “Yay!” *huppel* zijn, vervolgd door een gigantische smile en een blozend hoofd.

Toen mijn vriendje vroeg of ik zijn vriendin wou zijn zoende hij me daarna heel lief.

Hmm dat is best een goeie vraag … ik denk knuffelen om het niet gelijk extreem te maken

Nee xD

Maar een kusje op de wang misschien, het hangt nogal af van plaats en moment denk ik?

Misschien doet die jongen ook wel wat? Het is tenslotte geen pop en als hij ja zegt is hij daar ook wel blij mee, je kan toch gewoon die reactie afwachten;) Net zo makkelijk!

Als ze nog niet eens weet of hij uberhaupt wat voor haar voelt… Zou ze dan niet nog even wachten met hem vragen?

Oehh, leuke vraag!
Maar je hebt dit gister geplaatst dus vandaag heeft ze hem gevraagd toch?
Hoe is het afgelopen??!

In groep 7 vroeg iemand me een keer verkering, dus ik zeg ja. Hij: Oké, het is uit.

Maar dat doet hij vast niet.

Damn , laat het gewoon eens vanzelf gaan…

hah by my ging het vroeger heel stuntelig… gwn zon geforceerde knuffel xD

Als ik jou was, of je vriendin, zou ik niet geen ‘vragen’ of hij verkering wil. Ik zou juist eerder vragen of hij misschien met je naar de bios wil ofzo. Dit is veel ‘natuurlijker’ en misschien kom je erachter dat je hem toch niet zo leuk vind en dan is het maar goed dat je niet meteen verkering hebt. Of je komt erachter dat hij jou ook leuk vindt!

^hahahaha!! Oké, was best erg voor je eigenlijk…