ik ging gister met een vriendin van mij op touch maar ik had op twitter gelzen dat zei een film ging kijken (romantische)met de jongen die ik leuk vind dus ik was met haar aan het praten en toen vroeg ze of ik hem nog leuk vond dus ik zei aaarom moet je dat weten en toen zei je ja gewoon enzo en toen zei ze dat ze me hem prate dus ik zei in het echt of op internet maar toen zei ze op internet terwijlzei bij zijn huis was. en nu ben ik best wel boos op haar enzo want ze tweet heel veel over hem dus ik heb het gevoel dat zij hem leuk vind maar wat moetik doen
xxjeass
Hey, wat als je dat bericht van je nou ook eens leesbaar maakt?
Gewoon aan haar vragen of ze hem leuk vind? En zeggen dat je het niet leuk vind dat ze heeft gelogen.
wat een rotstreek!
Dat is niet een echte vriendin.
WAAR ZIJN DE PUNTEN?!!!
Wel een rotstreek inderdaad. Ik zou tegen haar zeggen wat je er van vind, en als zij hem ook leuk vind, moet hij maar kiezen en de niet gekozene moet dan niet zeuren, maar blij zijn voor de ander.
x
Als jij niet duidelijk hebt gezegd dat je hem leuk vind, kan je ook niet zeuren.
Maar jij hebt niet gezegd dat je hem leuk vind? Dus jou vriendin weet dat helemaal niet? Dan vind ik in dat geval niet dat je het haar kwalijk kan nemen.
ik heb haar wel gezegt dat ik hem leuk vind en ik heb aan haar gevraagt of ze hem leuk vind en ze zei nee.
en gister moest ik haar een knuffel geven toen riep ze mijn naam en toen zat ze naast hem. maar ze zat bij dat groepje van hem dus ze zei kom is hier en die jongens van zijn groepje zeiden echt zo ja arlette(dat is mijn naam) kom is hier hier is lars lars hier is arlette enzo. dus ik d8 echt WTF weet je wel en toen moest ik echt letterlijk pal voor haar gaan staan en toen gaf ze me een knuffel maar toen ging ze helemaal met minn hoofd naar hem toe enzo en toen zat ik echt van OMG wat probeer je !
soeey soms te antougiast om te vertellen vergeet ik dat soort dingen
Ik snap er geen éne fuck van.
of wacht. die vriendin van je heeft je laten zeggen dat je die jongen leuk vind en dat las hij toen omdat hij naast haar zat?
nee ze vroeg : vind je hem nog leuk? toen zei ik: waarom moet je dat weten ( omdat ik wist dat hij naast haar zat)
Dan hoeft die jongen toch niet meteen te denken dat het zo is.
En als je hem leuk vindt, en hij dat weet, heb je wel weer een stap gezet.
ookal is het erg gemeen van die ‘vriendin’
MIJN OGEN!
ZE BRANDEN!
JA SORRY, TYP AUB EVEN NORMAAL.
KUTLEVEN
Je bent 13, en dan schrijf je enthousiast zo?
Schaam je.
Ik vraag me altijd af of dit soort meisjes op school zitten.