Wat moet ik?

Mijn soort van bijna vriendje doet sinds gisteravond opeens heel erg kortaf, terwijl hij gistermiddag nog een superleif smsje stuurde enzo… Iemand die hier ervaring mee heeft?

ehhhh niets? Het hoeft niet gelijk te betekenen dat er iets aan de hand is of dat ie je niet meer wilt en als je het wilt weten moet je het vragen.

slechte bui…

Ik zou bijna willen zeggen : ‘‘Hij is ongesteld.’’ Maarja, dat is natuurlijk onmogelijk. Wat wel mogelijk is dat hij gewoon in een slechte bui is. Misschien een woordwisseling met z’n ouders ? Het komt vast wel goed !

als je wilt weten wat hem dwars zit vraag het hem. zorg wel dat het niet over komt alsof je hem aan het controleren bent:wink2:

Afwachten, jij hebt toch wel eens een wat mindere bui? Als je je er echt zorgen over maakt kan je het natuurlijk altijd vragen, maar dikke kans dat er gewoon niks is.

met rust laten
hij zoekt zelf wel weer contact met je op

Waarschijnlijk is hij een beetje moe of zo. Misschien let je er niet echt op, maar meisjes reageren ook sneller kortaf als ze vermoeid zijn, meestal zonder dat ze het door hebben. Dat doen jongens dus ook vaak, alleen valt het nu waarschijnlijk meer op, omdat je hem leuk vindt. Misschien is er iets anders aan de hand maar die kans schat ik erg klein in, want 's avonds ben jij toch ook veel vermoeider dan 's morgens? Hihi, ik in ieder geval wel. (:
Succes.
x