Wat moet ik?!

Ik zit met een dilemma. Er is een jongen, B, waarmee ik vorig jaar op vakantie ben geweest samen met een hele groep ouders en kinderen dus. Blijkbaar heeft hij toen mij geprobeerd te krijgen maar heb ik daar te weinig van mee gekregen omdat ik hem gewoon als een vriend zag. Nu, is er een jongen, S,een vriend van hem, die mij overduidelijk ziet zitten. En ik word zo vrolijk van S. Maar elke keer denk ik aan B, omdat ik dan denk: als ik iets met S, neem dan zit B er niet meer in. Dit dacht ik zelfs nadat ik B 2/3 maanden niet had gezien en toen nog geeneens echte gevoelens voor B had. Maar toen ik hem zag, voelde ik het wel gelijk. Nu baal ik natuurlijk dat ik in de vakantie niks heb gedaan. Maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Want S flirt echt met me, en als ik met B ben heb ik het gevoel dat B dat ook doet, maar ik weet niet of dat op een vriendelijke manier is of flirt. Want naast af en toe afspreken met nog een vriend erbij, hoor ik niks van hem. Terwijl S me elke dag appt en ik hem elke dag zie op huiswerkinstituut.

Ik zou gewoon voor geen van beiden gaan.
Je kan geen keuze maken en lijkt ze niet ontzettend leuk te vinden,
dus lekker laten varen

Probeer eens met het elke jongen iets leuks te gaan doen met zijn twee├źn en probeer dan uit te vogelen wat je gevoelens echt zijn
Ik zou het in ieder geval er niet bij laten zitten