Wat moet ik zeggen?

Er is een jongen bij me op school, die ik best wel schattig vind :3
Ik heb hierover al eens een topic aangemaakt, maar ik weet eigenlijk nog altijd niet goed wat te doen…

Ik heb nog nooit met deze jongen gebabbeld, maar hij weet wel wie ik ben (oogcontact, glimlachen …) , ik had hem ook toegevoegd op facebook maar blijkbaar accepteert hij niemand die hij niet echt ‘kent’ omdat hij zo verschrikkelijk verlegen is.
Omdat hij volgens een paar klasgenoten nooit zelf op een meisje zal afstappen ben ik nu van plan om zelf eens de eerste stap te zetten!

Als ik naar hem toe zou gaan, wat moet ik dan zeggen tegen hem , buiten ‘Hey!’ en ‘Alles Goed?’

Hebben jullie gezamelijke hobby’s? Wat is zijn favo voetbalclub?
Gewoon van hey, Ajax speelde goed zondag hé?!
Zorg wel dat je even op de hoogte bent van de spelers en de wedstrijd :stuck_out_tongue:

Hee, hoe gaat ie ermee?
Lekker weertje vandaag, vind je niet?
Welk vak heb jij nu?
Oh, oké. Ik ben *naam* aangenaam :slightly_smiling_face:.

etc.

Hee, hoe is het?
Welk vak heb jij zo? Ooooh, heb jij ook die leraar? Hij is echt kut he? Oh, heb je een spreekbeurt? Echt veel succes, waar hou je het over? Sta je goed voor dat vak? Nou dat is sws wel voldoende, dat is toch mooi? Zit jij eigenlijk op een sport? O, echt? Leuk! Ben je een beetje goed? Heb je een leuk team? Hoe lang zit je er al op? Wat voor muziek luister je eigenlijk? Ja, dat is echt een goede zanger he, ken je dit album ook? Welk nummer van hem vind je het best? Ga je vaak uit? Ga je wel is naar concerten? En wat doe je nog meer in je vrije tijd? Echt? Dat vind ik ook heel leuk! Maar ik moet maar is gaan, ik heb zo les. Ik spreek je nog wel is, doeeeg :’)

Tadam.

ik zit precies in hetzelfde schuitje, behalve dat ik hem en hij mij volgt op twitter. Dus een upje :slightly_smiling_face:

up voor jou

Stap op hem af en begin een simpele conversatie.