Wat moet ik zeggen?

Ik heb iets best wel stoms gedaan. Ik heb een collega en ik vind hem echt superknap en ik krijg echt knikkende knieën als hij alleen al bij mij in de buurt is. Ik weet niet goed hoe het komt, want ik ken hem eigenlijk alleen van gezicht, maar hij heeft gewoon iets waardoor hij dus mijn hart heel snel laat slaan.

In het teamleiderkantoor hebben wij een lijst hangen met telefoonnummer en adressen van iedereen. Ik kon het echt niet laten om zijn nummer op te slaan… En dat heb ik dus ook gedaan. Gisteren wilde ik een vriend van mij feliciteren op whatsapp omdat hij jarig was. Allebei hun namen beginnen met ‘Ju’. Ik typte dat dus in en toen stuurde ik ‘hey’ naar die jongen van m’n werk. Meteen daar achteraan heb ik gestuurd ‘Sorry, verkeerde.’ Hij reageerde niet, maar vanmorgen kreeg ik: ‘wie is dit?’ Nja, ik heb toen gezegd dat ik het liever niet wilde zeggen omdat ik hem dan niet meer onder ogen durfde te komen… Hij zei dat ik het gewoon kon zeggen…

Alleen, ik weet nu echt niet wat ik moet zeggen, haha. Ik heb mezelf echt een beetje in de nesten gewerkt nu. Ik ben bang dat als ik zeg wie ik ben, dat hij dan misschien raar gaat doen op m’n werk of dat hij me gaat blokkeren op whatsapp en dan zou ik me echt heel klote voelen. Aan de andere kant denk ik: Misschien loop ik wel iets mis als ik het niet vertel. Nou ben ik echt totaal niet knap ofzo, dus de kans dat hij iets in mij ziet, is heel klein… Zal ik gewoon zeggen wie ik ben of zal ik hem gewoon negeren?

‘‘Haha, ik ben **** maar ik sla altijd nummers op van collega’s omdat ze misschien nog wel eens van pas kunnen komen…:wink:’’

Ik weet niet bij wat je werkt, maar ik werkte ooit bij een supermarkt en hadden we ook lijst met namen en tel nummers. En we hadden soms elkaar nummers voor het geval je niet kon om te vragen of er iemand kon invallen. Het is niet slim eigenlijk dat je gezegd hebt dat je liever niet wilde zeggen. Je kan het misschien goed maken door er een grap van te maken en misschien iets zeggen: haha was een grapje, ik ben die en die, collega, ik heb wat nummers van collega’s opgeslagen voor het geval ik een invaller nodig ben als ik straks tentamens heb (of wat anders waar je invaller voor nodig kunt zijn). Want komt vooral onzeker een stalkerig over als je zn nummer hebt en zegt dat je niet durft te zeggen. Dus kun je beter zo gauw mogelijk goed maken door grapje van te maken en zo zelfverzekerd mogelijk over te komen.

ik zou er inderdaad ook van maken dat het een grapje was dat je het niet wilde vertellen! en gewoon zeggen wie je bent :slightly_smiling_face:

Zeg gewoon dat jij het bent, en zijn nummer alleen voor noodgevallen had. Wat kan er mis gaan?

“Nou ben ik echt totaal niet knap ofzo, dus de kans dat hij iets in mij ziet, is heel klein…”

En wie zegt dat? Gewoon zeggen wie je bent joh, wie weet vindt hij jou wel een super leuk meisje! Zeg erbij dat je voor de zekerheid alle nummers van je collega’s hebt opgeslagen, kan toch altijd zijn dat je hen nodig hebt in geval van nood? Zal hij volgens mij niet eens raar vinden.

Ik werk bij de Albert Heijn met 250 medewerkers, dus de kans is best wel klein dat hij dat geloofd. Ik heb het hem verteld wie ik was en hij reageerde van: ‘Oke haha’ en toen bood ik m’n excuus aan en zei dat ik me best wel schaamde. Toen zei hij: ‘Hoeft niet, ik zal tegen niemand iets zeggen.’ En daarna zei ik dat ik zijn nummer wel zou verwijderen en nogmaals dat ik er spijt van had en toen zei hij: ‘Oke is goed.’ Mehh, beetje een stom antwoord. :stuck_out_tongue:

haha, beetje awkward

^ idd xd

Ik zou niets gezegd hebben, hij hoeft er toch nooit achter te komen:P

Ja, heel erg. En ik had al eerder gezegd: ‘Als ik vertel wie ik ben, dan wil je vast niet meer met me praten.’ En toen hij dus ‘Oke is goed.’ had gezegd, zei ik dus van: ‘Ik zei je toch dat je niet meer met me wilde praten als je wist wie ik was.’ Zegt ie: ‘Nee dat is het niet, maar ik ben al met een meisje bezig, dus wil er niet teveel op in gaan.’ Uhuuuu. Ik ben zelf ook met een jongen bezig, dus ik was ook niet van plan meteen te trouwen. :’)

Ja denk eigenlijk dat je t wel een beetje awkward gemaakt hebt :stuck_out_tongue: Naja waait wel weer over toch. Misschien komen jullie nu wel in gesprek op t werk ^^

Maargoed, hij zegt dus dat ik me niet hoef te schamen en dat het niks uitmaakt en dat hij het tegen niemand zal zeggen… Ben benieuwd morgenavond… ;p

Ja, ik denk dat ik het mezelf moeilijker heb gemaakt dan dat ik moest doen… Ik had ook helemaal niet moeten zeggen dat ik niks meer tegen hem zou zeggen, dan had hij ook niet zo’n pijnlijk antwoord kunnen geven. xD

Indd een beetje awkard… Achja… Kan gebeuren…

Je komt hier echt heeeel onzeker over…
zo heel erg is het toch niet?
Zo wordt het alleen maar ongemakkelijk…
ik zou het nu al helemaal niet meer durven zeggen :’)

Ja, ik weet het. Ik ben ook heeel onzeker. Maargoed, hij weet nu al wie ik ben en hij heeft beloofd om niks tegen iemand te zeggen en hij vond het wel lief dat ik hem de knapste jongen van albert heijn vind! Dat hem ik hem mooi nog eventjes gezegd. :stuck_out_tongue: