Wat moet ik zeggen?

Ik heb al 3 weken met mijn super lieve vriendje, ik heb alleen een super groot probleem: ik weet nooit wat ik moet zeggen, en hij dus ook niet… nu zit ik dus met hem op msn en elke keer nadat we iets simpels hebben gezecht valt het gewoon dood… ik ben echt makkelijk in praten met vriendinnen enzo, ik kan wel uren met kletsen vullen maar bij hem weet ik dus niks te zeggen dus, Waar kan ik over kletsen?

dingen die je mee hebt gemaakt op school of iets dergelijks?

Films, Tv series, school of hobbies?

Dat komt vanzelf ook wel, als je elkaar langer kent durf je ook meer te delen !

Of niet msnsen. Straks ben je door al je gespreksstof heen, is toch leuker om in het echt veel te bespreken hebben?

Het is alleen een beetje irritand dat hij op een andere school zit en hij woont aan de andere kant van de stad :expressionless: msn was juist om elkaar elke dag te spreken enzo, maar ik heb dus geen idee waarover…

Lekkere relatie als je dat nu al hebt :’)

whaha okej… dank je?

Naja ze heeft wel een punt… Als je nu al uitgepraat bent met elkaar is ook niet helemaal top natuurlijk. Ik heb 4 jaar bijna relatie gehad, en we waren nooit uitgepraat.

Je moet gewoon dingen vertellen, over toen je jonger was, dingen die je hebt meegemaakt of nog eens wilt doen. En ook hem er naar vragen, zo komt een gesprek vanzelf op gang.