wat moet ik zeggen?

hee meiden , een tijdje terug raakte in aan de praat met een vrouw van een make-up bedrijf en ze zij dat als ik me inschreef ik een gratis make-up workshop kon winnen, dat had ik gedaan want ik dacht toch dat ik niet zou winnen, 2 weken later had ik dus wel gewonnen. Maar die workshop is voor je vriendinnen en die vrouw zij aan de telefoon van: ja je kan er zoveel uitnodigen als je wilt misschien wel 10. Maar ik heb geen vriendinnen alleen maar 2 die hebben een schijt hekel aan make-up en willen dus echt niet komen… ik weet niet wat ik tegen die vrouw zeggen moet het staat een beetje stom als je zegt ik heb geen vriendinnen xD…
sorry voor lange tekst!

neem anders een paar nichten mee, of je moeder/tante ?
Er moet toch wel iemand zijn die van make-up houd waar jij mee om gaat?

Wat flauw van je vriendinnen dat ze niet mee willen… Maar idd misschien vindt je moeder het wel heel leuk?

ja me moeder vind het ook leuk hoor:p
en ik heb maar 1 nicht en die woont helemaal in friesland dus dat gaat wel moeilijk… ;p

Maak er idd een moeder-dochter uitje van?En misschien moet je het gewoon vragen aan je vriendinnen, of ze echt niet mee willen? Misschien bedenken ze zich wel…

nee ze willen echt niet ik had het al paar keer gevraagd…
en dankjewel voor jullie reacties :slightly_smiling_face:!

Kun je niet met een paar tante’s en je moeder ofzo?
Dat doen wij ook elk jaar, een workshop voor alle vrouwen in de familie, haha.
Ookal houden ze niet heel erg van make-up, het is altijd leuk om opgemaakt te worden, toch? (:

familie is inderdaad altijd een goede optie . en misschien is het een goed moment om vrienden te maken. vraag aan iemand die je aardig vind (in je klas of in je vereniging ofzo) of ze mee wilt gaan. misschien worden jullie nog wel vriendinnen! je hoeft natuurlijk niet te zeggen dat je niet zoveel vriendinne hebt, zeg dat je eigen vriendinnen make up niet leuk vinden (bijvoorbeeld).

Gewoon gaan, misschien heb je een leuk buurmeisje/iemand anders uit je klas? Ze hebben echt pech als ze niet meewillen.

Wat gaaf zeg! Ik zou idd je moeder/tante/buurvrouw/etc. vragen en misschien dat je moeder het ook wel leuk vindt om wat vriendinnen mee te nemen? En indd, anders vraag je toch gewoon wat klasgenootjes met wie je misschien (nog) geen vriendinnen bent, maar waarmee je het wel heel gezellig kan hebben? Ik weet zeker dat die het leuk zullen opvatten, andersom zou dat toch ook zo zijn? :slightly_smiling_face: