wat moet ik zeggen?

Ik ken een jongen al best lang. Hij begon mij leuk te vinden en ik vond hem stiekem altijd leuk maar ik wou niet gelijk toegeven dus ging ik hard to get doen. Later probeerde hij me te zoenen en ik zei eerst nee. De volgende dag hebben we wel gezoend. Nu ben ik erachter dat hij niks met me wil maar met een zusjes van z’n vriend. Wat moet ik zeggen want ik voel me gebruikt? Maar ik wil hem eigenlijk ook niet echt zien want ik ben heel boos en als ik hem zie weet ik niks meer uit te brengen?

Nog een probleem: Ik heb 3 beste vriendinnen maar ik zit sinds dit jaar in een andere klas. Ik heb ze verteld dat ik heb gezoend met die jongen en ze zijn boos geworden dat ik me nieuwe vriendinnen het eerder had verteld. Ik me opeens anders kleed en ik weinig bij ze ben. Als ik dan zeg je doet zelf ook geen moeite voor me zeggen ze jij ook niet ons en word het een welles - nietes spelletje. Morgen ga ik het uitpraten maar hun weten de juiste dingen te zeggen waardoor ze me altijd zo goed uitdissen en vet bitchy doen. Wat moet ik tegen hun zeggen? Voor hun ben ik het bangst? Sorry, het lijkt alsof ik geen vrienden heb en het is misschien een beetje lang :$$

gewoon je gevoel uitspreken.

als mijn vriendinnen zo tegen me zouden doen waren ze allang geen vriendinnen meer.