Wat moet ik zeggen?

Dit weekend ging het niet zo lekker met mij en mijn vriend en de conclusie is eigelijk dat hij niet zoveel meer voor me voelt maar ik nog wel voor hem, het is nog niet definitief over maar we hebben sinds dit weekend niet meer gepraat. Ik wil hem nu gaan bellen hem duidelijk maken dat ik echt alles voor hem over heb en ik er alles aan zou willen doen om zijn gevoel te veranderen want ik ben zo ontzettend gek op hem. Maar hoe zeg ik dit? Ik ben echt bang dat ik dingen ga verprutsen…

gewoon eerlijk zeggen wat je voelt…

Hmm ik moet hem echt overtuigen zegmaar om bij mij te blijven… ik kan hem moeilijk dwingen om van me te houden dat snap ik, maartoch als er een kans is dat ik er wat aan kan doen wil ik dat zeker proberen. Hij weet wel wat ik voel en ook dat ik hem niet kwijt wil… och ik ben echt wanhopig, ik zie het echt even niet meer. Hoe pak je dit aan?

Kan je niet beter naar hem toegaan in plaats van bellen? Dat heeft het sowieso meer effect.

Ga naar hem toe inderdaad. Gewoon vertellen wat je voelt, je kan het toch niet voorbereiden, waarschijnlijk vergeet je de helft als je daar bent/hem belt.
Sterkte!

Ik kan opzich best wel makkelijk naar hem toe gaan, maar dan moet hij me ophalen op het station want ik ga altijd met de bus. Het is maar de vraag of hij daar zin in heeft… dus ik bel eerst wel even.

Je kan ook gewoon spontaan naar hem toegaan. Zoek het uit op 9292ov.nl, lukt vast wel. Dan sta je zeg maar voor z’n deur van: ik hou van je.