wat moet ik zeggen...

Dus er is zo’n jongen… en t ligt ingewikkeld tussen ons. We praatten eerst heel veel, nu niet meer… en ik vond/vind hem leuk, en ik weet niet of hij mij leuk vind. Alleen op school kijkt hij wel vaak naar me, en via via probeert hij toch wat met me te praten. Nou iig, ik had hem nog n gelukkig nieuwjaar gewenst, en eerst reageerde hij niet. Maar gisteravond stuurde hij toch nog iets van jij ook een fijn nieuwjaar. Hoe moet ik daarop reageren? En moet ik wel reageren… want ik wil eigenlijk gewoon dat hij daarna nog n gesprek begint… gewoon van nou hoe gaat t metje , weet je wel.
Kan iemand me vertellen wat ik moet doen

Xo

Begin zelf een gesprekje en vraag hoe het met hem gaat als je graag even een simpel gesprekje wilt hebben.

Ik vind t zo awkward om dan gelijk te vragen goh hoe gaat t met je … wrm zouhij niet beginnen? Of ben ik nu een zeur haha

hoe langer je wacht hoe gekker het is om iets terug te sturen. je had eigenlijk savonds meteen terug moeten sturen iets van dankjewel! hoe gaat het met je?

Ja daar heb je ook gelijk in…! Okee wish me luck, haha nee iig bedankt

Hij heeft t al uren geleden gelezen… maar reageert niet… maar komt wel gwn online… moet ik hem vergeten😁

Nee, niet meteen denken dat het niks wordt. Sommige mensen zijn gewoon erg slecht in meteen antwoorden/zijn met iets anders bezig en vergeten om te antwoorden. Geef hem zijn tijd, niet nog iets sturen. Ikzelf zou dat namelijk erg irritant vinden. Wacht even af, heeft hij over 1 a 2 dagen nog niet gereageerd, dan vrees ik dat hij niet meer gaat/wil antwoorden. Maar ik ben hem niet, dus ik weet niet hoe hij in elkaar zit.

gewoon jezelf zijn en er voor gaan als je dat wilt anders krijg je achteraf alleen maar spijt !

Probeer het over een aantal dagen nog een keer, met een openingszin zoals “Wat zijn jouw voornemens voor dit jaar?” “Hoe heb jij je oud en nieuw gevierd?” “Hoe was jouw kerstvakantie?” klinkt heel afgezaagd, maar omdat je interesse toont in hem zou hij ook hetzelfde bij jou kunnen doen (:

Veel succes!

Zoals jullie t zeggen lijkt t zo makkelijk haha, maar het is zo… we appten echt een lange tijd vroeger, maar het einde van de zomervakantie kapte ie opeens, en op school (we hebbem een aantal lessen samen) heeft ie nooit echt hoi gezegd… hij keek alleen en twee weken later begon hij opeens een gesprek op whatsapp… ik vroeg hem waarom het zo ging… (misschien nooit moeten doen) en later zei hij zelf dat met mij appen niet een “top prioriteit” heeft, maar op school begon hij wel opeens te mengen toen ik met een vriendin praatte (waar hij ook mee omgaat…) en ik weet niet of het nog echt een kans heeft? Vanwege dat “geen top prioriteit”
Wauw… snapt hij zichzelf wel haha, bedankr voor jullie reacties

Ik vind hem nou niet reuze geinteresseerd over komen, dus zou hem persoonlijk even laten.

Hij heeft nog steeds niks gezegd… en ik laat m idd maar, vandaag had ik zo n presentatie en hij zat ook in die klas… en hij keek me eerst heel lang aan… maar daarna deed ie net of ie me niet meer zag, de rest van de dag