Wat moet ik zeggen

Wat moet ik hiet nou op antwoorden?
Beste vriendin: Maar Bella, dit moet je echt even sirieus nemen wat ik nu ga zeggen. Het maakt echt niet uit wat mensen tegen jou zeggen. Als ze weer gemeen ofzo tegen jou doen dan moet je maar aan mij denken. En dan denken wat ik allemaal tegen jou heb gezegd. En dan ook denken dat ik dat allemaal meen, vanuit het diepste uit mijn hard, want jij bent echt een knap meisje. Niet om jou nu beter te laten voelen. Maar ik heb je altijd een knap en lief en leuk meisje gevonden ( vanaf toen ik 8 was ). En dat gaat echt niet veranderen hoor. .Als ik jou op een foto zie dan word ik helemaal blij. En dan denk ik alleen dat ik jou wil zijn. Zo mooi lief en knap. Je kunt nu wel denken dat ik dit allemaal zeg om ou beter te laten voelen. Maar dat is dus echt niet zo! Want bella ik meen dit allemaal echt. We zijn de laatste dagen alleen maar lieve dingen tegenelkaar aan het zeggen. En ik vind het ontzettend lief wat jij allemaal tegen mij zegt. En wat ik tegenjou zeg meen ik ook echtwaar allemaal! Ik kan lieve dingen tegen jou zeggen maar ik kan ook met jou lachen met jou gezellig voetballen. met jou praten. Ik kan gewoon alles moet jou doen. Want Bella jij bent speciaal. Geloof me! :sob::muscle:
Ik:aawwwhhh…!!! <3 Hou ook heel veel van jou! :flushed: *smelt*
Beste vriendin: Lees het maar nog een keer door dat het goed in je oren is geknoopt want dit is echt wat ik tegen je wilt zeggen en dat je goed moet onthouden! :hugs:
En ik wil ook nog even iets ander kwijt. Dat is dat ik het zo erg wardeer elke dag weer opnieuw dat jij mij respecteer om wie ik ben. En ik ben ook nog een jaar jonger en ik dacht eerst dat dat een ramp zou zijn. Maar jij neemt mij gewoon om wie ik ben

• Ik wilwel iets liefs zeggen maar wat?
    Weet jij iets?
    Plies help me om het goede te zeggen!

Dat ze ook veel voor jou betekend, je alles bij haar kwijt kunt en dat je dat zo fijn vind oid.

HELP!!!

Sorry, maar ben ik de enige die het raar vind dat wij degene zijn die moeten bedenken wat jij voor je beste vriendin voelt?

Hier ben ik het ook gedeeltelijk mee eens, het moet wel echt uit jezelf komen maar wij kunnen wel een beetje helpen.

uhm, nee… Stuur gewoon iets liefs dat in je opkomt terug!

Je hebt gelijk!
Sorry voor de domme vraag!
Bedankt! x

Dit ja :slightly_smiling_face:.

vraag aan haar of ze lesbisch is

Wattefuck?

Om eerlijk te zijn dacht ik echt dat ze haar de liefde ging verklaren :’)

Ik zou het wel een beetje weird vinden eigenlijk. Als mijn vriendin dat zou zeggen tegen mij, vraag ik me sterk af of ze niet echt verliefd op jou is hoor. En volgens mij denkt ze nog dat jij haar ook leuk vind dan?

Dat dacht ik ook toen ik het las :’]