Wat moet ik zeggen tegen iemand die ik leuk vindt?

Hoi meiden!

Ik heb eerder een bericht geplaatst over iemand die ik leuk vind bla bla.

Maar er is iets gebeurd haha.
De vriend van mijn crush had mij zien lopen en ik hoorde hem zeggen: Dat meisje is op jou he?!
Dat vond ik niet leuk dus ik heb via de app gezegd dat hij dat niet moest doen en dat ik niet op hem ben omdat ik hem niet kende, ik vond hem alleen interessant. Daarna zei hij: Waarom ga je hem niet beter leren kennen? Wil je zijn insta? Ik dacht van wtf meent hij dit? Hij heeft dus zijn Instagram gegeven en zij dat hij mij eigenlijk ook wil helpen. Dat was toen ik thuis was dus ik weet niet of ze aan het afspreken waren om tegen mij te liegen. Mijn crush heeft dus het volgverzoek geaccepteerd.

Vandaag had mijn vriendin het nummer van mijn crush geappt, want ze zat naast iemand die bij hem in de klas zit. Dus nu heb ik zijn nummer. Maar wat moet ik zeggen? In de pauze keek hij even naar mij maar ik weet niet of hij dacht dat hij mij raar vind ofzo dat ik op hem ben of niet? Ik dacht dat als ik volgende week oogcontact ga maken en dat gaat lukken dat ik heb dan een bericht stuurt. Maar wat moet ik sturen dan haha

Ik ben nu best wanhopig dus ik hoop dat jullie tips hebben.:hugs:

Ik zou het eerlijk gezegd niet zo waarderen dat iemand mij via mijn telefoonnummer een bericht zou sturen terwijl ik die zelf niet gegeven heb aan diegene. Ik zou het dan eerder in ieder geval doen via Instagram, op die manier zou iedereen met hem in contact kunnen komen en dat is een manier waar hij zelf voor heeft gekozen.

Ik zou via Insta gewoon een berichtje sturen van hey, hoe is het? En jezelf voorstellen en dat je hem graag beter zou willen leren kennen. Succes!

1 like

oke bedankt!