wat moet ik zeggen tegen haar?

een vriendin van mij heeft gezoend met een jonge die ze niet leuk vind (tong zoenen) ze zecht dat ze het niet wil maar ze vind het zielig om nee te zeggen. dus die jongen zoent haar dus wel vaker( met tong). en een keer toen ik bij haar was ging ze met hem chatten en hadden ze het over vingeren en aftrekken, die jonge deed het dus ook onder het gesprek. en nu ze wel vaker zoenen (terwijl zei dat niet wil maar ze durft geen nee te zeggen) hebben ze een soort van niet helemaal maar een soort van, iemand vond haar dus leuk, en die jonge zei als je met hem zoent word ik echt vet boos en ga ik hem inelkaarslaan ofzo zei hij. en ze fleurt met nog andere jongens om msn enz…

maar ik ben bang dat ze dingen gaat doen wat ze niet wil. zoals: sex,pijpen,aftrekken enzo.
wat kan ik tegen haar zeggen zodat ze het niet zielig vind en niet dingen gaan doen die ze neit wil doen. ik heb het ook al gezecht van’het is echt niet zielig’
maar het moet wat duidelijker zijn. iemand?

en ze doet de laatste tijd best lullig tegen mij, een jongen bij haar in de klas gaat ze de heletijd mee om (ze lijken net een stel) en dat zecht iedereen ook!
wat moet ik doen/ zeggen?

ps. sorry voor de taalfouten

Wat die vriendin doet slaat echt nergens op. Zeg tegen haar, dat ze gewoon tegen die jongen moet zeggen dat ze niks van 'm wilt en dat hij haar met rust moet laten oid. En dat je bang bent dat het verkeerd gaat aflopen als ze zo doorgaat. Of vraag haar wat ze hier nou eigenlijk mee probeert te bereiken, hoe langer ze met die jongen doorgaat, hoe meer ‘hoop’ hij krijgt dat ze hem leuk vindt.

Die fase gaat vanzelf weer voorbij en ze moet zelf beseffen dat ze fout bezig is. Als ik jou was zou ik haar gewoon de waarheid vertellen, ik denk dat je niet meer voor haar kunt doen.

sorry maar wtf? hoezo zou je niet nee durven te zeggen.

^ja daarom ze vind het zielig… nou nee dus!! als iemand mij zomaar op m`n bek pakt (waarmee ik niet wil zoenen) zou ik hem echt een trap in zijn ballen ofzo geven:kusje:

\Hoezo zou ze het zielig vinden voor die jongens? Hebben die geen handen ofzo? WTF.

Zeg tegen haar dat ze tegen hem moet zeggen dat ze het niet meer wilt,
Desnoods doe jij het voor haar.
En hem ontwijken ofzo :stuck_out_tongue: