Wat moet ik verwachten?

Hoi,

Ik zit even met een probleem, in april dit jaar leerde ik mijn ex kennen. We hebben 4 maand een relatie gehad. Wat super goed ging trouwens. Wij hadden/hebben echt een goede band maar hij heeft het uitgemaakt omdat hij met zichzelf in de knoop zit. Hij heeft geen goede band met zijn ouders en heeft geen opleiding waardoor hij in een sleur komt in het leven ( en nog wel meer dingen). Het is dus uitgegaan. Ik wou dus even geen contact meer met hem, ben ondertussen op vakantie geweest en heb me er niet mee bezig gehouden. Na een tijdje heeft hij weer contact opgezocht en hebben we weer wat afgesproken. Dus vroeg ik na een paar keer afspeken of dit nog wat gaat worden. Waarop z’n antwoord was, “nu niet wil aan mijzelf werken maar dat betekend niet dat ik je niets meer voor je voel”

Ik wist toen niet zo goed wat ik hiermee moest en dacht dat het beter zou zijn om al het contact te verbreken omdat ik er niet echt mee kon dealen. Na een maand zocht hij weer contact op en hebben we weer wat gepraat hij vroeg gelijk of we weer konden afspeken. Dit heb ik niet gedaan.

naar een tijdje had hij weer contact opgezocht en wou hij nog eens afspreken, dit afspraakje was gister en heb dus ja gezegt. We hebben wat gedronken in de stad. Ik zat er erg nuchter bij en verwachtte er totaal niets van. ( ik had het voor mezelf een beetje afgesloten ).

Tijdens dit afspraakje was hij veel met me aan het flirten zoals: naar me staren, me veel aanraken, complimentjes geven, me bij m’n koos naampje noemen, om me grapjes lachen, teasede opmerkingen, veel om mijn leef situatie vragen, of ik nog steeds single was, tong uitsteken enz.

Tuurlijk voel ik nog veel voor die jongen en zou ik het liefst weer iets met hem krijgen. Wat is nou handig om te doen?, en wat betekend dit allemaal voor ons aangezien hij nog niet toe is aan een relatie. ( hij zelf heeft ook nog niemand en heeft nog niet weer gedate )

Ik hoop dat ik goede reacties hier op krijg!

Much love R. :heart:

Ik heb in de situatie van je vriend gezeten. Ik maakte het uit omdat ik gigantisch in de knoop zat met mezelf, maar ik bleef toch gevoelens houden voor de jongen, ookal had ik het uitgemaakt.

En weet je, het ding is dat hij echt een beetje zichzelf moet uitvogelen. Een relatie is aardig belabberd als 1 van de twee niet weet wie hij/zij is. Dus ik zou niks met hem beginnen totdat hij zichzelf wat meer gevonden heeft. Dat is namelijk ook de reden dat het uit is gegaan, toch? Als hij het niet oplost, zal hij daar weer tegenaan lopen.

(Ik zeg overigens niet dat je geen contact met hem moet hebben of zo. Jullie hebben duidelijk gevoelens voor elkaar, dus je zou hem kunnen steunen hierin. Een relatie lijkt me atm gewoon niet zo’n flex plan.)

:sob::muscle:

Je hebt ook helemaal gelijk. Het is gewoon even lastig, maar weet begod niet hoe ik hem kan steunen en of ik überhaupt iets moet doen. Ik ben sowieso niet van de app of sms en zie hem niet heel veel. Is het handig om hem af en toe gewoon een berichtje te steuren met hoe het met hem gaat, en blijven aspreken?, of moet ik dit anders zien?

Hij wil (op dit moment) geen relatie. Maar hij gedraagt zich wel alsof er tussen jullie niets is veranderd. Ik vraag mij dus af: Werkt hij wél echt aan zichzelf, of schuift hij dit ook opzij?