hey.
ik vind een jongen leuk maar hij woont in het buitenland blabla. ik heb al veel topics aangemaakt over dit probleem maar niemand kon mij helpen… effkes alles in het kort. Ik ken hem al bijna 2 jaar en wij zijn goeie vrienden. Ik zie hem ongeveer 3-4 weken per jaar en wij praten wat op fb. Ik heb wel moeite om een gesprek te beginnen en over de onderwerpen dus als jullie tips hebben, ik kan toch nie altijd beginnen met hoe ist? hahah Ik heb hem ook overgehaald om snapchat aan te maken en wij snap’ten wel vaak maar nu is hij opeens stil en antwoord hij niet meer? al bijna 2 dagen niks? Ik wil hem niet lastig vallen op fb enal. Deze vrijdag nog zaten wij samen op skype te gamen. Hij gebruikte ook wel al paar keer mijn naam in het verkleinwoord en noemde mij zo op fb-chat haha. Hij zei ook iets van ja voor jou alles. Maar ik weet echt niet wat ik verder moet doen. Het is moeilijk omdat hij in het buitenland woont. wij hebben gemeenschappelijke vrienden. Ik weet niet meer wa ik moet zeggen en ja ik wil met hem praten, snap’pen en skypen maar ik kan het toch niet dwingen? Hoe moet ik heb "versieren’ of zorgen dat hij meer interesse heeft. Ik ben beetje ouder dan hem… Hij is nog 14 ik 15 gaat dit?
Ik hoop op snelle antwoorden pls ik weet dat het moeilijk is maarja.
Als hij je leuk vindt, komt het vanzelf. Gewoon contact houden. Je kunt hem eventueel vragen wat hij van jou vindt, en of hij jullie in de toekomst verkering ziet hebben.