wat moet ik van hem denken?

ik heb dus wat met een jongen, ofja ik weet niet of het iets is want het zit namelijk zo:

we hebben 3 keer gezoend, en hij zit heel vaak snachts nog met me op msn & hij is ook al 2 keer over zn abbonement heengegaan door mij.
en als ik bij hem ben doet hij altijd heel lief enzo en je kan echt merken dat hij het niet faked.

maar als hij met zn vrienden is dan negeert hij me dus bijna als ik hem tegenkom. dan zwaait hij alleen terwijl ik 1 meter van hem afsta?
en ook gister,kwamen vriendinnen hem tegen met het uitgaan. hebben ze gevraagt vind je haar leuk? zei hij ; nee.
vroeg een vriendin; waarom zoen je haar dan?
zegt hij : weet ik niet.
maar zn vriend stond er wel bij dus misschien komt het daardoor dat hij dat zei?

wat moet ik hier nu van denken,vind hij me leuk of niet?

ot: hij is 17 jaar.

Allereerst: hoe oud is hij?

Dat ie zich schaamt bij zijn vrienden vind ik wel een grote fail

Het is wel raar dat hij dat zegt bij zijn vrienden…
Vraag aan hem waarom hij dat doet?
Het is in ieder geval niet zo dat hij verlegen is want als hij met jou is doet hij wel lief… Ik denk dat hij gewoon stoer doet waar z’n vrienden bij staan maar dat is natuurlijk wel dom van hem. Dus vraag het gewoon !

Ga de volgende keer als je hem met zijn vrienden tegenkomt zelf naar hem toe, aangezien hij nu alleen maar zwaait. Als hij normaal ook aardig tegen je doet vindt hij het vast niet gek als je nu naar hem toe gaat. Maar gewoon een praatje met hem (hoi, alles goed,…), en dan merk je vanzelf wel hoe hij daarop reageert.
Maar dat hij je ongeveer negeert als zijn vrienden erbij zijn vind ik eigenlijk niet echt kunnen, ik bedoel, als hij je echt leuk vindt schaamt hij zich niet om met jou te praten ofzo. Vraag hem anders waarom hij zo doet, misschien is hij toch wel verlegen? Succes!

wat een nepperd. Als ik jou was, had ik hem al lang laten vallen

dump hem, als hij zich voor je schaamd bij zijn vrienden zit het sws niet goed.