wat moet ik terug sturen?

ik heb van een hele leuke jongen waar ik al een keer mee heb gezoend en al aardig wat mee heb gesmst weer een sms gekregen…
ik heb hem namelijk zaterdag buiten zien staan bij het uitgaancentrum hier in de buurt, maar ik was net binnen, en ik smste hem wat hij had gedaan dat hij niet meer naar binnen mocht…
nou zegt hij: aah is niets Haha vertel ik nog wel een keer xxx
ik heb geeeeee idee wat ik terug moet sturen
moet ik vragen wanneer ik hem weer ga zien ofzoo?

helluuup

Schrijf gewoon, okeee, is goed xx

misschien onder het genot van een kopje warme chocomel bij de open haard?:grinning:

“Haha ben benieuwd”… zoiets kom op zeg doe gewoon wat in je op komt :woman_facepalming: :flushed:

ik dacht komt heel lang verhaal ofso
maar doe gewoon wat?

Gewoon lekker spontaan, da’s het beste!

‘Haha is goed! Ga je dit weekend weer uit (@plaats?)? Lijkt me wel gezellig je weer te zien!’

ik zou zeggen dat je benieuwd bent, maar er ook een vraag in zetten. zoals of hij nog uit gaat dit weekend of of het niks ergs is wat er was gebeurd… kan je ook meteen zien of hij interesse heeft wanneer hij daarna weer iets terug stuurt!

“Oke is goed, moeten we dan een nieuwe hotspot bedenken om te meeten? ^^”? haha

jaa dat dacht ik ook al, als ik niets vraag reageert hij dan nog wel?
maar toch heb ik zonder vraag gedaan, en een ik kreeg toch een reactieee :slightly_smiling_face:

wel interesse dus hoop ik! :grinning:

Ja dat zie ik als een goed teken, als iemand reageerd, terwijl je niks vroeg :stuck_out_tongue: Succes!

thankyou girls!
dit gaat de goede kant op!
hij stuurde zelfs twee smsjes achter elkaar toen ik niet snel genoeg reageerde…

think he likes meee :smiling_face_with_three_hearts:

Je kan zelf toch ook wat verzinnen…