Wat moet ik tegn hem zeggen??

Hey allemaal,

Ik heb een profiel van een jongen op facebook gezien en ik vond hem al meteen heel knap heb hem toen uitgenodigd en hij heeft me geaccepteerd.
ik ken zijn broer maar hem niet en wil hem leren kennen.
ik had hey naar hem gestuurd en hij heeft hey terug gestuur maar weet niet wat ik moet zegen verder want wil nix verkeerds zeggen snap je??

HELP!!!

dear lord.

1. waarom voeg je hem toe als je hem niet kent?
  2. vraag ‘‘alles goed’’
  3. dear lord.

alles goed?

Hahaha :’)
Ehm, vragen hoe het gaat of zo

Ik vind het niet zo heel raar hoor dat je hem hebt toegevoegd als je zijn broer kent :slightly_smiling_face:

Ehm je kan vragen ‘‘alles goed?’’ inderdaad maar ik zou wel zorgen dat het geen superstandaard gesprek wordt.

Leuk, maar ik zou hem eerst wat beter leren kennen aangezien je op zijn uiterlijk afgaat. Probeer het gesprek leuk en koel te houden niet te over enthousiast, praat eems met zijn broer over hem zal vast helpen.
Succes :roll_eyes:

Misschien maar eerst eens in het echt met hem praten.
Straks is het een enorme eikel

Verzin anders eerst iets wat met zijn broer te maken heeft. Zo heeft hij niet het idee dat een totaal vreemde hem heeft toegevoegd. Vanuit daar kan je misschien meer met hem gaan praten

ik ken zijn broer ook alleen maar via een vriendin
En misschien’als ik ‘alles goed’ zeg denkt ie dat het weer zo’n zinloos gesprek is (sorry :flushed: ik wil het gwn egt niet verpesten :cold_sweat: :flushed:) en haakt hij af.