wat moet ik tegen m zeggen?

ik was pas een weekend weg, en daar was zo’n jongen en ik vond m best wel knap enzo. En zaterdag avond gingen wel lekker uit, de stad in enzo en hij was daar ook. En toen ging hij me steeds knuffelen enzo en hij sliep in dat zelfde hotel dingie waar wij ook zaten en hij ging dus ook mee daarnaar terug. Toen hebben we met zn allen nog een hele tijd in de tuin gezeten enzo en daar zat ik steeds bij hem op schoot. en we hebben toen ook samen in 1 bed geslapen (ja alleen geslapen). maar hij heeft dus al een vriendin. en ik had m net op msn en hij zei dat ie zich bestwel schuldig voelde enzo. maar ik weet niet goed wat ik tegen m moet zeggen? want ik heb er ook wel een beetje een raar gevoel over omdat ik ook vantevoren wel wist dat ie een vriendin had. We hebben trouwens niet gezoend ofzoiets…
maar wat moet ik tegen m zeggen? om m gerust te stellen en/of te helpen enzo? want ik weet het niet goed… :S
bedankt alvast (L)

euhm, zijn zijn gevoelens voor zijn vriendin er nog?
of voelt hij meer voor jou?
maak hem duidelijk dat hij z’n hart moet volgen, en dat hij je kan vertrouwen.
En tijd brengt raad :slightly_smiling_face:

bedankt voor je reactie!
ik denk wel dat hij meer voelt voor zn vriendin, maar hij voelt zich denk ik gewoon schuldig tegenover zn vriendin, dattie het niet had moeten doen enzo. maar dan denk ik aan de ene kant van ja had je het gewoon niet moeten doen maar aan de andere kant is het ook wel een beetje mijn schuld en dan weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.
want miss wil die juist geen contact meer met mij (voorlopig iig) om het geheel niet ingewikkelder te maken.

up?

Zo te zien heeft hij schuldgevoel, wat hij deed is ook een klein deel van vreemdgaan in mijn ogen, want in het zelfde bed slapen enzo…
Maarja, stel hem niet gerust of whatever. Ignore everything en
ik raad je aan om uit zijn buurt te blijven, voor iedereens bestwil :’)

mja miss heb je wel gelijk maar het is nogal lastig want hij zit in dezelfde vriendengroep een beetje als ik, ookal woont ie best verweg. Dus ik zie m nog wel regelmatig zoiezo…
nog meer reacties?

UP!

Ik denk ook dat hij zich schuldig voelt tegenover zijn vriendin, hij heeft tenslotte wel met jou in één bed geslapen. Maar opzich, het is wel zijn eigen schuld dat hij dat heeft gedaan, dus zal hij ook de consequenties onder ogen moeten komen. Misschien is het verstandig als je een tijdje uit zijn buurt blijft, zodat jullie het allebei kunnen vergeten en hij gewoon door kan gaan met zijn relatie.

Ik vind eerlijk gezegd dat het een beetje zijn eigen schuld is dat hij zich schuldig voelt… Ik bedoel, hij deed het toch echt zelf… Je hebt hem niet gedwongen ofzo…
Maar je kan hem idd wel gewoon gerust stellen, dat hij jou gewoon kan vertrouwen. En misschien idd een beetje uit zijn buurt blijven.

Vind jij hem leuk?

Want zo niet, zeg dan tegen hem dat je het leuk vond maar dat het niet echt iets betekende en dat je het verder hier bij laat enzo (als dat tenminste zo is, want dan hoeft hij zich eigenlijk niet schuldig te voelen toch?).

En ik ben het eigenlijk ook wel met de rest eens dat het zijn eigen schuld is. Had hij eerder bij na moeten denken :slightly_smiling_face:. Ik zou je er niet te druk om maken iig…

ik vind hem wel leuk en aardig en knap enzo, maar niet echt leuk als je begrijpt wat ik bedoel xD niet als in serieuze relatie. en het was ook niet serieus dus, voor mij niet en voor hem ook niet. maar hij voelt zich denk ik idd gewoon schuldig tegenover zn vriendin.
maar ik denk dat ik idd maar een beetje uit de buurt blijf, want ik vind em wel leuk en anders loopt het straks nog uit de hand… ik vind het nl wel slecht van mij als ik met m gezoend zou hebben en als ik teveel met m omga zou dat nog wel eens kunnen gebeuren…
maar miss dat we gewoon een break moeten nemen en dan gewoon vrienden worden? goed idee?

zeg dat je hem een knappe jongen vind en dat hij geen schuld gevoel moet hebben… want jullie hebben toch niet gezoend??