Wat moet ik tegen hem zeggen?

Hallo meiden, paar weken terug heb ik een hele leuke jongen leren kennen, we vonden elkaar eigenlijk al een klein beetje leuk. Een paar dagen later zouden we naar buiten gaan. Hij zou alleen gaan en ik, maar ik durfde niet alleen. Dus nam ik een vriendin mee. Toen ik aan kwam, kwam hij ook aan. Gelukkig was ik samen met een vriendin, zij heeft het gesprek gaande kunnen houden. Maar dinsdag ga ik weer met hem, maar dan alleen. Ik weet alleen nooit wat ik dan tegen zo’n jongen moet gaan zeggen. Hij wilt me dan ook verkering vragen, en ik ga natuurlijk ja zeggen. Maar moet ik hem dan zoenen of knuffelen? Wie kan mij helpen?

Groetjess

Leuk dat dit je overkomt! Maar je ‘moet’ helemaal niets! Oke? Blijf bij jezelf en heb respect voor jezelf. Je voelt op het moment zelf vast goed aan waar je wel en waar je niet klaar voor bent.

Er bestaat niet iets als zoenen of knuffelen ‘omdat het zogenaamd bij dat moment hoort’. Doe alles lekker rustig op je eigen tempo:)

Succes!

Niets moet, alles mag. Als jij hem niet wil knuffelen of zoenen moet je dat vooral niet doen.

Dit. En wees jezelf!

Een zoen moet je niet plannen.
het gebeurt gewoon.
als het vaak goed tussen jullie is zal die zoen sneller komen.
het zelfde geldt ook voor praten.
als jullie het goed kunne vinden samen zal er sneller een goed gesprek komen.
aagezien jullie al een keer hebben afgesproken hebben jullie al iets om op terug te komen toch?