wat moet ik tegen hem zeggen..

Ik heb een tijd getwijfeld, maar nu ben ik toch een beetje ten einden raad…

Ik heb zo’n 3 maanden terug een hele leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. We spraken elkaar aan een stuk door, en hadden 2 keer afgesproken.
Maar nu heb ik het gevoel dat hij zijn interesse aan het “verliezen” is. Juist nu ik hem zo leuk vind en verliefd begin te worden. Er kwam de laatste weken steeds wat tussen om te kunnen afspreken, en ik begon ook steeds het gesprek wat de eerste maanden wel anders was. Nu heb ik een tijdje niks van me laten horen in de hoop dat hij dat dan wel deed, met het resultaat dat ik hem sinds vorige week niet meer gesproken heb.
Ik snap het gewoon niet, het was voor mijn gevoel echt wederzijds. Ik snap dat ik z’n vriendin (helaas) niet ben. Maar in zo’n situatie heb ik toch het recht om te vragen hoe het zit tussen ons? Ik weet alleen niet echt hoe en op wat voor manier…

Alvast bedankt!

Ik zou het hem gewoon vragen: waar wil je heen? Als het antwoord is dat hij iets met jou wil beginnen, ben je blij dat je het hebt gevraagd. Als het antwoord is dat hij niet hetzelfde voelt voor jou als jij voor hem, heb je duidelijkheid en is er verder niets verloren.

Dit!

Dank jullie wel, hij is sinds vrijdag niet meer online geweest op whatsApp. Maar zodra hij dat wel weer is, ga ik het hem vragen.

ja zou ik ook doen
ik heb dit ook gehad, en toen gevraagd hoe hij dacht over ons enzo
daaruit bleek dat hij nog steeds vond dat het gewoon goed ging maar dat hij het druk had met zn school en de heisa rond de scheiding van zn ouders.

in mijn geval pakte het goed uit dus ik zou het gewoon proberen!
dan heb je tenminste duidelijkheid

ja ik moet het ook gewoon aan hem vragen. Vind het alleen zo lastig om zo’n gesprek aan te kaarten. Maar ja anders weet ik het nooit

laat maar weten hoe t ging :slightly_smiling_face:

ahh heb ik weer, hij liet net via facebook weten dat z’n telefoon is gestolen!
Ik zou hem dan eventueel alleen kunnen bereiken via fb messenger…

maar het is ook weer zoiets om het via facebook te vragen.

begin een gesprek over zn gestolen telefoon?
iets van waar is die gestolen ofzo?
zo komt er misschien n gesprek en dan kan je het later eventueel nog vragen