Wat moet ik tegen hem zeggen? Onzeker en gekwetst..

Hallo, ik dacht laat ik maar weer eens een topic plaatsen. Ik zou deze week afspreken met mijn ex waar het nu inmiddels zo’n 6 weken mee uit is, we hebben een relatie van een maand gehad want op het moment dat we iets kregen liep het gewoon niet meer zo soepel als de periode voordat we die relatie hadden… Toen het net uit was gegaan zei hij dat ik hem de tijd moest geven om wat na te denken over het feit of het weer wat gezelliger tussen ons konden worden, net als de periode voordat we een relatie kregen, die tijd heb ik hem gegeven. Ik ben hem een paar keer tegen gekomen op straat en één keer hebben we beetje gekletst. Paar dagen daarna vroeg ik op whatsapp of het nog weer wat beter tussen ons kon worden. Hij gaf aan dat hij nog best wat voelde toen hij mij tegen was gekomen op straat dus ja hij dacht dat het wel weer wat beter kon worden. Toen heb ik voorgesteld of we dan keertje konden afspreken om gewoon gezellig te chillen. Ook dat zag hij wel zitten… Verder komt het contact eigenlijk alleen maar van mijn kant.

Nu twee weken later zouden we vandaag afspreken, maar hij kon ineens niet, hij had iets anders belangrijks. Oké nu spreken we morgen af… tenminste dat hoop ik maar. Ik heb hem vanmiddag voor het eerst op whatsapp verteld dat ik mij de afgelopen weken best wel kut gevoeld heb over het feit dat het zo tussen ons gelopen is ( met andere woorden… ik mis hem). Het enige wat ik als antwoord terug kreeg was: Maar we gaan toch alleen maar chillen? Waar maak je, je druk om?

Hij laat dus totaal niet blijken dat hij nog met mij bezig is. Morgen gaan we dus afspreken maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik merk van zijn kant totaal geen interesse en het maakt mij best wel verdrietig. Ik heb me de afgelopen weken behoorlijk weggecijferd voor hem, wat super dom is maar ik heb nog zoveel gevoelens voor hem. En ik weet gewoon totaal niet waar ik aan toe ben! Voel me ook best wel gekwetst door zijn houding.

Wat moet ik morgen zeggen, of zal ik niets zeggen en mij vooral van mijn meest chille kant laten zien zodat hij misschien weer meer gevoel voor mij krijgt…

Groetjes XX

Wees eerlijk tegen hem. Zeg hoe je je voelt en ga niet doen alsof er niks aan de hand is als jij jezelf zo kut voelt. Veel succes/plezier morgen!

Ik zou wel aangeven dat jij graag verder wilt met hem. Verder het morgen gewoon even aankijken, misschien dat hij dan wel meer interesse zal tonen. Succes!

Wat liep er niet soepel meer toen jullie hadden?

Het kwam vooral van mijn kant en eigenlijk bijna niet van zijn kant. En dat gaf ik bij hem aan en op een gegeven moment waren we alleen nog maar aan het praten. Toen heeft hij het uitgemaakt met de reden dat hij er moeite voor moest doen om moeite voor mij te doen en dat hij vond dat het allemaal niet meer vanzelf ging.

Dan komt het op mij over alsof hij je niet leuk genoeg vindt. De jongen waarmee ik nu om ga ziet me liefst iedere dag. Dat is normaal als je verliefd bent. Het is nu bij jullie niet anders dan toen dus. Ik snap dat je om hem geeft, maar toch zou ik het afkappen. Jij verdient iemand die jou net zo leuk vindt, net zoveel moeite doet als jij voor hem, toch?