Wat moet ik sturen?

Het zit zo: ik heb een paar jaar geleden een leuke jongen ontmoet, op wie ik echt vreselijk verliefd ben geweest. Blablabla, hij vond mij niet leuk, ik niet blij, maar we gingen wel gewoon met elkaar om als vrienden.
Nu heb ik hem al bijna 3 maanden niet meer echt gesproken en ik wil heel graag gewoon weten hoe het met hem is en ik wil gewoon eventjes ‘interactie’, als je snapt wat ik bedoel, maar het probleem is dus dat ik gewoon niet weet wat ik moet sturen op whatsapp.
Ik zit niet bij hem op school, dus ik kan ook niet gewoon even naar hem toe lopen om een gesprekje te beginnen, dus dat moet echt via whatsapp.

Dus, weet iemand iets wat ik kan sturen? En dan gewoon iets wat je ook naar een vriend zou sturen als je die een tijdje niet meer had gesproken, want ik weet echt gewoon niks en, omdat ik hem denk ik nog steeds wel een beetje leuk vind, wil ik niet gaan improviseren ofzo…

Hey, hoe is het?

Ja, maar dan wordt het weer echt zo’n:
‘ja, goed met jou?
ja, ook goed.’- gesprek…

Dan kun je vragen: heb je misschien zin om een keertje iets te gaan drinken?

^ja iets in die richting. Zo van: Lang niet meer gesproken, heb je misschien een keer zin om bij te praten?

gewoon, iets van lang: lang niet meer gesproken & hoe gaat het nu met je?

‘Hee, hoe gaat het? Ik heb je een lange tijd niet meer gesproken en ben wel benieuwd hoe het met jou gaat. Heb je misschien zin om een keertje bij te praten?’

Nou, ik heb het verstuurd hoor, ben benieuwd wat hij antwoordt, hihi.

Benieuwd naar zijn reactie! :slightly_smiling_face:

Hij stuurt terug: goed, maar ik moet nu tennissen.
Oké, duidelijk, die wil niet praten.

Ah balen !

Nou, jongens zijn nogal snel kortaf (in hun ogen: kort en krachtig, lekker duidelijk), en al helemaal als ze ergens naar toe moeten.
Hij zegt ‘goed’, ik zou het niet meteen allemaal negatief inzien, anders had hij wel helemaal niet geantwoord ofz… :wink:
Ik zou niet gelijk denken dat hij niet wil praten…

Haha, ik hoop het! Ben benieuwd…

Laat je ons weten als hij nog wat zegt? :slightly_smiling_face:

oke ik weet dat jongens vaker droog reagere, maar tbh vind ik dit wel erg droog. als hij klaar is met tennissen kan hij best wat terug schrijven, ik zou persoonlijk zelf neits meer sturen

Beetje droog wel, maar ik zou gewoon door blijven praten

Dit. En als hij dan nog steeds droog/kortaf blijft doen weet je genoeg.

Hoe is het nu met het praten?

Hij had 's middags nog geantwoord en vroeg hoe het met mij ging enzo, maar verder is het gesprek weer stil gevallen, helaas…