wat moet ik smsen?

Oke ik heb een probleem, ik zou even bij het begin beginnen.
Een vriendin van mij heeft verkering met een jongen uit totaal de andere kant van het land. Ze kent hem van een kamp waar ik ook was. Haar vriend had een vriend mee, die echt heel erg leuk was. niet echt mee gepraat ofzo omdat ik hem pas de laatste dag zag. (er waren 600 mensen op dat kamp;)) maar ik had dus gezegt tegen mijn vriendin dat ik hem zo een lekker ding vond.
kwam ze vandaag ineens naar me toe: hee ik heb het 06 van Flip voor je. ik: huh? wie is flip? zij: die jongen die je zo leuk vond!
en ze stond erop dat ik hem moest smsen. nou ja ik vond het wel grappig, want ze had ook mijn nr aan flip gegeven. en een foto gestuurd.
maar wat moet ik nu in vredesnaam smsen? wie helpt mij?

Iets voor de hand liggends als, ‘hee, hoe vond je het kamp?’ lijkt me? Geen maffe dingen gaan zeggen als ‘haha ik heb je nummer’, dat komt creepy over.
Gewoon iets aardigs. En zeggen wie je bent natuurlijk.

Gewoon even zeggen wie je bent, en hoe hij het kamp vond ofzo. (:

Flip… ongewone naam. Al ken ik toevallig wel iemand die zo heet.

‘Hey! Ik ben *naam*. De vriendin van *naam vriendin*. Sorry, mijn vriendin kon het weer niet laten om een poging te doen om mij te koppelen. Alles goed =D ?’

^niks zeggen over koppelen, dan komt er een bepaalde druk achter hem en jou te staan die het misschien wat ongemakkelijk maakt!

Doe gewoon iets van *Hee! ik ben ‘je naam’ ik had je nummer gehad van m’n vriendin ‘haar naam’ Heb je het nog een beetje naar je zin gehad op het kamp?

haha ik had uiteindelijk wat leuks bedcht. gewoon eventjes eerlijk verteld hoe ik aan zn nr kwam. en na 5 smsjes zegt ie: naja, ik zal direct maar even eerlijk zeggen. ik heb een vriendin, en die vind het niet leuk als ik met andere meisjes sms. sorry.
haha ik had echt zo iets van: oeps.
maar ik kan er wel heel hard om lachen.

doe maar slotje

^^haha!

^ haha dat is rot. Wel een nette jongen trouwens, denk dat veel kerels zich niet door een vriendin laten stoppen om met andere meiden te smsen :stuck_out_tongue:

haha ik kreeg vandaag weer een smsje van hem:
dat ie eigenlijk geen vriendin heeft, maar wel “iets” met een meisje. dus hij gaat nu even zn msn geven en dan eventjes gezellig praten met mij. hij zei dat we nog maar eventjes moesten kijken… ben benieuwd

oeh hahaha dan is hij wel betrouwbaar… hoe liep/loop de gesprek?

nou hij ging nu stappen… dus hij zou me morgen toevoegen op msn en eventjes msnen. ik heb echt in geen jaren meer op msn gezeten!